Категория: Росица Йосифова

Хърватия (4): Трогир 0

Хърватия (4): Трогир

Средиземноморското пътешествие на Роси продължава към Трогир. Хърватската част от пътуването започнахме с Дубровник и центъра му, продължихме със Сплит, а  днес сме в Трогир Приятно четене: Хърватия част четвърта Трогир продължение на голямото...

Хърватия (3): Сплит – дворецът на Диоклециан 2

Хърватия (3): Сплит – дворецът на Диоклециан

Средиземноморското пътешествие на Роси продължава към Сплит – Хърватия започнахме с Дубровник и центъра му, а днес сме в Сплит за двореца на Диоклециан Приятно четене: Хърватия част трета Сплит продължение на голямото пътуване...

Хърватия (2): Центърът на Дубровник 2

Хърватия (2): Центърът на Дубровник

Средиземноморското пътешествие на Роси продължава към Хърватия – пристигнахме вече в Дубровник, а днес ще разгледаме центъра му Приятно четене: Хърватия част втора Дубровник продължение на голямото пътуване От Янинското езеро и Метеора до...

Хърватия (1): Дубровник 3

Хърватия (1): Дубровник

След Гърция, Албания и Черна гора, средиземноморското пътешествие на Роси продължава към Хърватия – днес сме в Дубровник. Приятно четене: Хърватия част първа Дубровник продължение на голямото пътуване От Янинското езеро и Метеора до...

Пераст, Черна гора 3

Черна гора (4): Пераст

Средиземноморското пътешествие на Роси продължава из Черна гора – първоначално през Бар стигнахме Будва, послея разгледахме Будва, а за последно бяхме в Котор. Днес сме в Пераст. Приятно четене: Черна гора част четвърта Пераст...

Котор, Черна гора 1

Черна гора (3): Котор

Средиземноморското пътешествие на Роси продължава из Черна гора – първоначално през Бар стигнахме Будва, а последния път разгледахме Будва. Днес сме в Котор. Приятно четене: Черна гора част трета Котор продължение на голямото пътуване...

Будва 1

Черна гора (2): Будва

Средиземноморското пътешествие на Роси продължава из Черна гора – предишния път през Бар стигнахме Будва, а днес за завършим Будва Приятно четене: Черна гора част втора Будва продължение на голямото пътуване От Янинското езеро...