Archive for the 'Галац' Category

юни 10 2014

Украйна на мотор,2013(12): През Румъния към дома

Днес завършваме обиколката из Украйна с мотора на Антон. В първата част стигнахме до Молдова, после влязохме в Украйна и през Болград стигнахме до Одеса, посетихме Катакомбите на Одеса, разгледахме центъра на Одеса, отидохме до Музея за восъчните фигури в Одеса, а така също и на руска баня, стигнахме до Любимовка на Крим, и Балаклава […]

юли 29 2013

Украйна на мотор, 2013 (1): През Румъния до Галац

Днес с Антон започваме още една мотоциклетна обиколка – този път целта ни е Украйна. В първата част ще опитаме да стигнем Молдова. Приятно четене и ако ви се струва, че в идните две седмици ви липсват нови пътеписи, да знаете, че редакцията го е ударила на уволнявка и си пече някои части на тялото […]

юни 01 2006

Сватба в Галац – Разказът на Тони

А от тук нататък трябва да съм аз: Традициите са това което са … Ритуалите приличат много на нашите, но имат някои съществени различия. Стартът на вечерната сватба е в 16 часа следобед, а краят на другия ден по обед. Младоженецът отива за кумовете с шаферите, хапват се само сладкиши и сладки плодове за сладък […]

юни 01 2006

За сватбите, комарите, жегата и мамалигата – част 3 – Връщане

Първа част е тук: Пътуване до Галац;  а втора – ето тук: Сватба в Галац Връщане от Галац Планът за връщането беше максимално прост – наспиваме се през деня след сватбата, привечер – газ към Букурещ, спим там на хотел (бяхме се подсигурили още от София) и в понеделника, евентуално след разглеждане на столичния център, […]