Archive for the 'Емилия Петкова' Category

мар. 09 2015

Йордания (2): Петра и пустинята Вади Рум

Продължаваме с пътуването на Емилия из Сирия и Йордания – предишния път през Дамаск стигнахме Аман, а днес ще продължим към Петра, пустинята Уади Рум и Акаба на Червено море. Приятно четене: Йордания част 2 Петра и пустинята Вади Рум (Уади Рам) На другия ден станахме рано. Очакваше ни едно от новите чудеса на света. […]

февр. 24 2015

Йордания през Сирия (1): Палмира, Дамаск, Мъртво море и Аман

Емилия ще ни води до Йордания, като ще мине през предвоенна Сирия. В този ред на мисли – данните за Сирия са НЕАКТУАЛНИ и неизползваеми като съвети в момента. Иначе мястото е прекрасно 🙂 Приятно четене: Йордания през Сирия първа част Палмира, Дамаск, Мъртво море и Аман Маршрут: Дамаск, Палмира, Аман, Мъртво море, Петра, Вади Рум, […]

сеп. 25 2014

Индия (2): Фатехпур Сикри, Тадж Махал и Агра

Продължаваме, за да завършим днес пътуването на Емилия до Индия. Започнахме с Делхи и Джайпур, а днес отиваме към Фатехпур Сикри, Агра и Тадж МахалПриятно четене: Индия част втора Фатехпур Сикри, Тадж Махал и Агра Бяха изминали няколко дни от нашето пътуване и вече очите ми започваха да свикват с гледката, която ни заобикаляше (ако […]

сеп. 17 2014

Индия (1): Делхи и Джайпур

Човек и добре да живее, все някога прави ревизия на мейла си и… открива невероятни неща понякога. Не, не открих пикантни снимки на бивши гаджета, но открих един готин пътепис за Индия, който по неизвестна причина съм пропуснал. Представям ви Индия на Емилия 🙂 Приятно четене: Индия част първа Делхи и Джайпур Маршрут: Делхи, […]