Archive for the 'Африка' Category

окт. 27 2017

Остров Мозамбик (Мозамбик)

С Домоседа отиваме на остров Мозамбик, дал името си на цялата държава. По този начин днес откриваме нова страна за нашия сайт 🙂 Приятно четене: Остров Мозамбик Мозамбик From Ilha de Moçambique 2011 От Нампула за Острова пътувахме с колата на Уве (за туземците: Руби) от Пирна (окръжен център на Заксише Швайц-Остерцгебирге на брега на […]

сеп. 17 2017

С Форд до Западна Африка, 2017 (1): Резюме

Отново тръгваме на път заедно с Валентин. След като обикаляхме Азия с героичния му Опел и след миналогодишното пътуване от остров Кипър в посока Баренцово море, от днес потегляме с неговия Форд към западния край на Африка. Ако миналата година обиколихме пет спорни района, непризнати от световната общност (Северен Кипър, Абхазия, Крим, Донецката и Луганска […]

Ное. 23 2016

Занзибар (Танзания)

Днес Наско ще ни води на остров. Остров в Индийския океан, който до преди няколко десетки години е и независима държава – Занзибар. Приятно четене, и без друго днес сте на работа и няма да ходите на плаж 😉 Остров Занзибар Танзания Решението ми за избора на нова дестинация изненада всички. Екзотичен остров с безкрайни […]

окт. 11 2016

Мароко (2): Сахара с джип и каньоните Дадес и Тодра

Продължаваме с Мишо и неговото пътуване из Мароко. Започнахме с Маракеш и нощуваме в пустинята Сахара, а днес освен с джип из пустинята ще разгледаме каньоните Дадес и Тодра Приятно четене: Мароко с Мишо и Теди Пътепис за екзотично Мароко с Мишо и Теди. Част втора Сахара с джип и каньоните Дадес и Тодра и Маракеш за финал […]