Archive for the 'Димитър Тодоров (Домосед)' Category

мар. 23 2017

Анадолската обиколка с кола (1): От Харан до Шанлъурфа и Гьобекли тепе

Заедно с Домоседа започваме една обиколка из Анадола – като за начало започваме с Аксарай и Харан по пътя към Шанлъурфа и Гьобекли тепе. Приятно четене: Анадолската обиколка с кола част първа От Харан до Шанлъурфа и Гьобекли тепе Всичките ми познати турци ме заклеха на 1 май да избягвам площад Таксим в Цариград Там […]

февр. 20 2017

Уикенд в Берлин

Днес Домоседът ще ни води до Берлин – за един уикенд. Приятно четене: Уикенд в Берлин За срещи с приятели. На гости на Рафал. Осъществен на крилата на националния превозвач с директни полети от/до Тегел. Ноември 2015. С Рафал се знаем от Южна Африка, където работеше един сезон ангария в полското консулство. За него ще […]

окт. 17 2016

А Акрополът е легнал да спи … (Атина)

Впечатленията на Домоседа от „бежанска“ Атина. Приятно четене: А Акрополът е легнал да спи … Атина Пристанището на Родос. На един хвърлей от Анадола. Оглеждам се за гладни мигранти от Азия и Африка, стоварени с гумени лодки. Няма ги. Вместо това съм удавен сред поток сити мигранти от Америка, привилегировани да бъдат стоварвани с круизни […]

мар. 01 2016

Гръцка островна сводка (4): Остров Родос

Завършваме обиколката из Цикладите, заедно с Домоседа. Започнахме с островите Делос, Миконос и Парос,  продължихме из Донуса, Икария и Фурни и остров Сирос, а днес сме на Родас. Приятно четене: Гръцка островна сводка Делос, Миконос, Парос, Донуса, Икария, Фурни, Сирос, Родос част четвърта Остров Родос си начесох крастата на средновековни градчета с тесни улички. Османското наследство е повече от кръстоноското! Но точно къщата […]