Archive for the 'Континентална Гърция' Category

февр. 03 2016

Из Егейска Македония (Гърция) (2): От езерото Преспа до Каймакчалан

Завършваме обиколката из Егейска Македония – започнахме с Пожарските бани и Воден, днес продължаваме към Преспанското езеро, о.Св. Ахил, Костур и Каймакчалан. Приятно четене: Из Егейска Македония непознатата Северна Гърция втора част От езерото Преспа до Каймакчалан Преспа, о.Св. Ахил, Костур, Каймакчалан и Цари Мали град за финал Ден трети В тази приятна лятна утрин поехме към Преспанските езера Голяма […]

ян. 13 2016

Из Егейска Македония (Гърция) (1): От езерото Керкини до Пожарските бани

Започваме една обиколка из Егейска Македония – Галена ще бъде наш водач. Приятно четене: Из Егейска Македония непознатата Северна Гърция първа част От езерото Керкини до Пожарските бани „Когато Всевишния разпределял благата между отделните народи оставил земите на днешна Гърция за накрая.И понеже му било останало от всичко по малко, той го изсипал по тези […]

Дек. 02 2015

Олимп и Елада, 2015

Днес Героги ще ни качи до Олимп и най-високия му връх Митикас. Приятно четене: Олимп и Елада, 2015 Кюстендилци с гайда и български дух при боговете на Олимп Метеора, Едеса и Солун като бонус след емоциите на Митикас (2918 м.н.в.) Група от кюстендилски туристи се качиха с гайда на най-високия връх в Гърция и втори […]

ян. 30 2015

Извън сезона из Гърция (2): Микена, Нафплио, Метеора и Катерини

Продължаваме с извънсезонна Гърция – започнахме с Атина и Епидавър, а днес продължаваме към Микена, Нафплио, Метеора и Катерини. Приятно четене: Гърция извън сезона част втора Микена, Нафплио, Метеора и Катерини Поради странното работно време, до 15 ч., трябваше да побързаме, за да можем да разгледаме Микена, прочутото царство на Агамемнон, което е било един […]