Archive for the 'Унгария' Category

Дек. 04 2015

Будапеща – светлините на града (Пътуване из Европа с кола, 2015 – 7 част)

Продължаваме пътуване на Елена с кола из Европа – започнахме го със съветите и плановете, минахме през Загреб и Любляна, а и през Залцбург. После бяхме в Мюнхен и Вюрцбург, както в Прага и Братислава. Днес завършваме това пътуване със столицата на Унгария – Будапеща. Приятно четене: Будапеща – светлините на града седма част на Пътуване […]

апр. 09 2015

През Словакия към Дебрецен в Унгария (част 13 от „Из Русия с мотор“)

Продължаваме пътуването към дома с мотор след напускането на Русия. Започнахме с подготовката и визите, първия ден пропътувахме от София до Унгария, през втория – от Унгария стигнахме до Бяла Подляска в Полша, третият ден – това беше пътуването през Белорусия, което беше отделен пътепис през четвърти ден влязохме в Москва, тръгнахме пеша да разгледаме […]

сеп. 24 2014

От София до Унгария (1 част на „Из Русия с мотор“)

Тръгваме на път за Русия! Започнахме с подготовката и визите, а днес поемаме от София към Унгария. Приятно четене: Ден 1, От София до Дебрецен, Унгария – 14 Юни 2014 г., разстояние за деня 781 км., изминати за 13 часа, температура между 15 и 25 градуса част първа от През Русия на мотор Фози дойде […]

апр. 28 2014

Будапеща – красавицата на Дунав

Днешният пътепис ще ни води до Будапеща, а водач ще ни бъде Милена. Приятно четене: Будапеща – красавицата на Дунав По принцип избягвам да планирам пътувания през зимата и особено по коледните и новогодишните празници. Студено е, навсякъде е пълно с тълпи туристи, цените са високи, времето е непредвидимо и вероятността […]