Archive for the 'Залцбург' Category

окт. 06 2015

Баварските замъци и Октоберфест (1): Залцбург, Химзее и Бодензее

Без да спираме пътуването до Скандинавия на Влади, ще го пратим на Октоберфеста – по пътя обаче ще минем през Залцбург и Химзее. Приятно четене: Баварските замъци и Октоберфест част първа Залцбург, Химзее и Бодензее Есента дойде, а с нея идва и края на туристическият сезон и за мен. Но какво ли да си изберем […]

окт. 01 2015

Залцбург – замък от сол и цветни градини (Пътуване из Европа с кола, 2015 – 3 част)

Продължаваме пътуване на Елена с кола из Европа – започнахме го със съветите и плановете, а по след минахме през Загреб и Любляна. Днес сме в Залцбург. Приятно четене: Залцбург – замък от сол и цветни градини част трета от Пътуване из Европа с кола, 2015 Според някои сведения Залцбург е най-древният град в пределите […]

авг. 14 2014

Ски по Моцарт – Залцбургски Алпи

В тези жеги – как да не избягаме на хладно? Стоян ще ни води днес до Залцбургските Алпи. Приятно четене: Ски по Моцарт – Залцбургски Алпи Две години подред ходим с приятели на ски в Австрия в района на Залцбург и в чест на родния град на Моцарт казваме, че караме ски по мотиви […]

февр. 27 2012

Добре, че мечтите ни не свършват(1): Залцбург

От днес започваме една обиколка из Европа. Неделчо ще бъде наш водач. Започваме със словенския Блед, Залцбург и Кьонигзее в Бавария. Приятно четене: Добре е, че мечтите ни не свършват част първа: Блед и Залцбург Знам си, че и този път ще стана преди часовника, но нищо нека звънне и той. Тръпката преди тръгване не […]