Категория: Крим, Украйна – окупирана от Русия част на Украйна

Крим, Украйна – окупирана от Русия част на Украйна

Полуостров Крим – приключване на обиколката и по пътя към Донбас (12 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Продължаваме пътешествието от Юг на Север из окупационнните зони в Европа с Форда на Валентин. В началото разгледахме остров Кипър (Северен Кипър (турски) и Република Кипър (начало и продължение). След това започнахме от Средиземноморското...

Полуостров Крим – продължение – по южния кримски бряг (11 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Полуостров Крим – начало (10 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Мисията на св. Константин – Кирил Философ в Крим – Херсонес, Украйна 1

Мисията на св. Константин – Кирил Философ в Крим

Днес, 14 февруари, Католическата църква чества деня Св.Кирил – Философ. Онзи същия, който е измислил буквите! и се е застъпил пред папата, че Светото писание може и трябва да се чете и пише не...

Хански дворец – Бахчисарай, Крим 0

Крим, Бахчисарай: Ханският дворец и фонтана на сълзите

Днес Цветан отново ще ни води до Крим – място, което, ако решите да посетите, трябва да вземете разрешение от Украйна – руска виза няма да ви е достатъчна: руската власт над Крим е...

Балаклава, Крим 9

Балаклава: Подземната база за подводници (Крим, окупирана от Русия част на Украйна)

И така – днес Цветан ще ни води до една от окупационните зони в Европа – украинския Крим. В момента Крим се намира под руско окупационно упрвалние, така че всяко влизане на територията му,...

Успенски манастир – Крим, Украйна 1

Успенският пещерен манастир (Крим, Украйна)

Днес Цветан ще ни води до Крим – до Успенския пещерен манастир край татарското градче Бахчисарай. Внимание: Описаният маршрут за влизане в Крим (през порт Кавказ) нарушава законите на Украйна и може да доведе...

Каньон, Крим 1

Украйна на мотор, 2013 (10): Крим: Бахчисарай и Чифут кале

Продължаваме с обиколката из Украйна с мотора на Антон. В първата част стигнахме до Молдова, после влязохме в Украйна и през Болград стигнахме до Одеса, посетихме Катакомбите на Одеса,  разгледахме центъра на Одеса,  отидохме до Музея за восъчните фигури в...