Archive for the 'Коледа' Category

апр. 04 2017

До Виена на Коледа 2016 г. (1)

Днес, в навечерието на Възкресение Христово, Валди ще ни разкаже, как е прекарал последното Рождство Христово във Виена. Приятно четене: До Виена на Коледа 2016 г. първа част Спомняте ли си от къде тръгнахме, когато започнахме пътеписа за Париж през лятото? От добрата стара Виена. Ще се върнем отново тук точно по Коледните празници. Вярвате […]

апр. 28 2014

Будапеща – красавицата на Дунав

Днешният пътепис ще ни води до Будапеща, а водач ще ни бъде Милена. Приятно четене: Будапеща – красавицата на Дунав По принцип избягвам да планирам пътувания през зимата и особено по коледните и новогодишните празници. Студено е, навсякъде е пълно с тълпи туристи, цените са високи, времето е непредвидимо и вероятността […]

Дек. 23 2013

Коледа в Америка (Американските зимни празници)

Днес, скъпи читатели, ще закрием изминалата 2013 г в нашия сайт. Люси ще ни разкаже за поредицата зимни празници в Щатите, започвайки с Деня на блгаодарността, през Коледа до Нова година, а всички ние ви желаем честито Рождество Христово и една щастлива Нова година с много пътища и малко пречки пред вас! 🙂 Ще се видим в […]

Дек. 20 2013

При Дядо Коледа в Лапландия

Днес, мили деца, ще ходим при … Дядо Коледа 🙂 Толкова рядко ходим до Финландия, че с радост ви представям разказа на Валентин* за официалната резиденция на стареца 🙂 Приятно четене: При Дядо Коледа в Лапландия Напапиири (Рованиеми), Финландия Посещение в официалната резиденция на Дядо Коледа в Лапландия – северна Финландия Официалната резиденция на Дядо […]