Archive for the 'Владимир Георгиев' Category

Ное. 24 2016

Пътуване до Париж (5): Представление в кабаре Лидо

Продължаваме заедно с Влади обиколката на Париж. По пътя спряхме във Виена, после пристигнахме във френската столица. , после тръгнахме из Париж. предишния път, освен Париж с Айфеловата кула, бяхме на представление в Мулен Руж и обиколихме замъците по река Лоара. Днес освен Монпарнас, ще посетим и кабарето Лидо. Приятно четене: Монпарнас и представление в […]

окт. 30 2016

Пътуване до Париж (4): Представление в Мулен Руж и замъците по Лоара

Продължаваме заедно с Влади обиколката на Париж. По пътя спряхме във Виена, после пристигнахме във френската столица. , а предишния път тръгнахме из Париж. Днес, освен Париж с Айфеловата кула, ще отидем на представление в Мулен Руж и ще обиколим из замъците по река Лоара. Приятно четене: Представление в Мулен Руж и замъците по Лоара […]

окт. 10 2016

Пътуване до Париж (3): Нотр Дам, Дефанс и с корабче по Сена

С Влади започваме същинската обиколко на Париж – по пътя спряхме във Виена, а предишния път пристигнахме във френската столица. Днес започваме същинския Париж. Приятно четене: Нотр Дам, Дефанс и с корабче по Сена част трета на Пътуване до Париж Ден пети от пътуването и Първи ден в Париж – 07. 2016 – събота Ставам […]

сеп. 26 2016

Пътуване до Париж (2): Париж

С Влади пристигаме в Париж – по пътя спряхме във Виена, а днес тръгваме из френската столица Приятно четене: Париж, пристигането част втора на Пътуване до Париж Постепенно магистралата се оформя, става все по-натоварен трафика. Но ние много набързо се оказахме пред хотела – някъде в периферията на Париж Париж е ограден от всички страни с един магистрален […]