Archive for the 'Владимир Георгиев' Category

юли 15 2017

Пролетно Халкидики (2): Около Атон и Неа Врасна

Завършваме пролетната разходка на Влади до Халкидик– бяхме в Кавала и Ставрос, днес ще идем до Атон и Неа Врасна. Приятно четене: Около Атон и Неа Врасна част втора на Пролетно Халкидики На сутринта се събуждам към 6 ч, и се приготвям за днешния ден – след закуска отиваме до Уранополи, откъдето разходката продължава с […]

юни 13 2017

Пролетно Халкидики (1): Кавала и Ставрос

Днес с Влади ще отскочим до Халкидики – като за начало ще минем през Кавала, за да отседнем в Ставрос. Приятно четене: Кавала и Ставрос част първа на Пролетно Халкидики Времето се затопли малко и трябва да се поразходим нанякъде. Без да бях решил накъде един ден разбрах, че имам да ползвам четири дена отпуска […]

май 16 2017

До Виена на Коледа 2016 г. (2)

Продължаваме коледното пътуване на Влади до Виена, което започнахме с коледните базари на града. Днес ще ходим до Гринцинг и по виенските кафенета. Приятно четене: До Виена на Коледа 2016 г. втора част Ден четвърти – 25. 12. 2016 г. След закуска имаме посещение на Шонбрун Там съм гледал само градините преди две лета и […]

апр. 04 2017

До Виена на Коледа 2016 г. (1)

Днес, в навечерието на Възкресение Христово, Валди ще ни разкаже, как е прекарал последното Рождство Христово във Виена. Приятно четене: До Виена на Коледа 2016 г. първа част Спомняте ли си от къде тръгнахме, когато започнахме пътеписа за Париж през лятото? От добрата стара Виена. Ще се върнем отново тук точно по Коледните празници. Вярвате […]