Archive for the 'Владимир Георгиев' Category

май 16 2017

До Виена на Коледа 2016 г. (2)

Продължаваме коледното пътуване на Влади до Виена, което започнахме с коледните базари на града. Днес ще ходим до Гринцинг и по виенските кафенета. Приятно четене: До Виена на Коледа 2016 г. втора част Ден четвърти – 25. 12. 2016 г. След закуска имаме посещение на Шонбрун Там съм гледал само градините преди две лета и […]

апр. 04 2017

До Виена на Коледа 2016 г. (1)

Днес, в навечерието на Възкресение Христово, Валди ще ни разкаже, как е прекарал последното Рождство Христово във Виена. Приятно четене: До Виена на Коледа 2016 г. първа част Спомняте ли си от къде тръгнахме, когато започнахме пътеписа за Париж през лятото? От добрата стара Виена. Ще се върнем отново тук точно по Коледните празници. Вярвате […]

мар. 13 2017

Пътуване до Париж (8): През Мюнхен и Санкт Леонард към България

DenСлед обиколката на Париж е време да тръгнем към дома. Започнахме с Виена, после пристигнахме във френската столица. , после тръгнахме из Париж, след което ходихме на представление в Мулен Руж и обиколихме замъците по река Лоара, бяхме и в Монпарнас, както и на представление в Лидо,разходихме из музеите на Париж и центъра Помпиду, а […]

февр. 13 2017

Пътуване до Париж (7): Галери Лафайет и Люксембургската градина

Продължаваме заедно с Влади обиколката на Париж. По пътя спряхме във Виена, после пристигнахме във френската столица. , после тръгнахме из Париж, след което ходихме на представление в Мулен Руж и обиколихме замъците по река Лоара, бяхме и в Монпарнас, както и на представление в Лидо. За последно се разходихме из музеите на Париж и […]