Archive for the 'Владимир Георгиев' Category

мар. 13 2017

Пътуване до Париж (8): През Мюнхен и Санкт Леонард към България

DenСлед обиколката на Париж е време да тръгнем към дома. Започнахме с Виена, после пристигнахме във френската столица. , после тръгнахме из Париж, след което ходихме на представление в Мулен Руж и обиколихме замъците по река Лоара, бяхме и в Монпарнас, както и на представление в Лидо,разходихме из музеите на Париж и центъра Помпиду, а […]

февр. 13 2017

Пътуване до Париж (7): Галери Лафайет и Люксембургската градина

Продължаваме заедно с Влади обиколката на Париж. По пътя спряхме във Виена, после пристигнахме във френската столица. , после тръгнахме из Париж, след което ходихме на представление в Мулен Руж и обиколихме замъците по река Лоара, бяхме и в Монпарнас, както и на представление в Лидо. За последно се разходихме из музеите на Париж и […]

февр. 01 2017

Пътуване до Париж (6): Разходка по музеите

Продължаваме заедно с Влади обиколката на Париж. По пътя спряхме във Виена, после пристигнахме във френската столица. , после тръгнахме из Париж, след което ходихме на представление в Мулен Руж и обиколихме замъците по река Лоара. Последния път бяхме в Монпарнас и ходихме на представление в Лидо. Днес ще се разходим по музеите на Париж […]

Ное. 24 2016

Пътуване до Париж (5): Представление в кабаре Лидо

Продължаваме заедно с Влади обиколката на Париж. По пътя спряхме във Виена, после пристигнахме във френската столица. , после тръгнахме из Париж. предишния път, освен Париж с Айфеловата кула, бяхме на представление в Мулен Руж и обиколихме замъците по река Лоара. Днес освен Монпарнас, ще посетим и кабарето Лидо. Приятно четене: Монпарнас и представление в […]