Archive for the 'Хавайски острови' Category

апр. 09 2008

Хавайски прелести (3)

Последна част на разказа за Рая на Земята — Хаваите (предишната част: Хавайски прелести (2): Вулкани, острови и продавачки>>>, а началото — ето тук: Хавайски прелести (1): На път към Хаваите и първи впечатления>>>) Приятно четене: Хавайски прелести част трета В плановете ни за петък влизаше каране на каяк. Видяхме едно място близо до хотела където даваха каяци под наем. Скромно да вметна, че ние сме стари каякари, аз имам може би над […]

мар. 20 2008

Хавайски прелести (2): Вулкани, острови и продавачки

Част втора на пътеписа от Хавайските острови (първата част: Хавайски прелести (1): На път към Хаваите и първи впечатления). Приятно четене: Хавайски прелести част втора Вулкани, острови и продавачки На следващата сутрин — понеделник, решихме да посетим аквариума в Кахулуи, да видим екзотичните риби. Минахме по много живописен път покрай самия бряг на океана. Аквариумът не ни разочарова. След като огледахме рибите вътре, минахме през един […]

мар. 13 2008

Хавайски прелести (1): На път към Хаваите и първи впечатления

Един разказ за Рая на Земята. Приятно четене: Хавайски острови Хавайските прелести са частен случай на американските, но не съвсем Да видя Хаваите ми беше мечта отдавна. Представях си го като някакво райско място където хората се люлеят в хамаци, около тях се люлеят палми, а малко по нататък се люлеят вълните на топлия океан. Представите ми излязоха верни, но освен горното видях и много повече. Майка ми тъкмо беше пристигнала от България, така че въпросът кой ще наглежда […]