Категория: Русия

Полуостров Крим – приключване на обиколката и по пътя към Донбас (12 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Продължаваме пътешествието от Юг на Север из окупационнните зони в Европа с Форда на Валентин. В началото разгледахме остров Кипър (Северен Кипър (турски) и Република Кипър (начало и продължение). След това започнахме от Средиземноморското...

Иволгински дацан, Улан Уде (Бурятия, Русия) 0

Иволгински дацан, Улан Уде (Бурятия)

С Цветан заминаваме оттатук Байкал – днес той ще ни води до главния будистки манастир на Русия – Ивилгиснкия дацан. Приятно четене: Иволгински дацан, Улан Уде (Бурятия) Безсмъртният лама от Иволгинския дацан На 5555...

Мурманск, Русия 7

Мурманск, Турбаза 49 км (10 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига,...

Ловозеро, Мурманск – Русия 4

Ловозеро край Мурманск, Русия (9 част на През Източна Европа с джип)

Мурманск, Русия 9

Мурманск, Русия (8 част на През Източна Европа с джип)

Лапландия, Финландия 5

През Финландия към Мурманск, Русия (7 част на През Източна Европа с джип)