Archive for the 'Русия' Category

май 10 2017

Иволгински дацан, Улан Уде (Бурятия)

С Цветан заминаваме оттатук Байкал – днес той ще ни води до главния будистки манастир на Русия – Ивилгиснкия дацан. Приятно четене: Иволгински дацан, Улан Уде (Бурятия) Безсмъртният лама от Иволгинския дацан На 5555 км от Москва сред мъртвите сибирски полета е Иволгинският дацан – главният център на будизма в Русия Будисткият манастир (Тугэс Баясгалантай […]

апр. 27 2017

Мурманск, Турбаза 49 км (10 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония и Хелзинки. От Хелзинки стигнахме Куусамо, влязохме в Русия и пристигахме в Мурманск. разгледахме Мурманск, […]

мар. 21 2017

Ловозеро край Мурманск, Русия (9 част на През Източна Европа с джип)

февр. 17 2017

Мурманск, Русия (8 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония и Хелзинки. От Хелзинки стигнахме Куусамо, след което влязохме в Русия и пристигахме в Мурманск. […]