Категория: Холандия

Схевенинген, Нидерландия (Холандия) 7

Австралия (0): Планът и първата стъпка – Холандия

Започваме едно пътуване до и из Австралия. Само че няма да стигнем веднага до там, защото ни чакат две предварителни стъпки. Първата стъпка в пътуването – Холандия – ни представя днес Василена. Приятно четене:

Северно море край Схевенинген, Холандия 1

Пътуване до Схевенинген (Хага, Холандия)

Днес Янита ще ни води до селцето, което холандците ползват като тест, дали можеш да говориш нидерландски – Схевенинген. Аз, все пак си мисля, че Копривщица и Панагюрище са по-сериозен тест за владеене на...

Гауда

Заминаваме за Холандия! Анжело ще ни покаже градчето Гауда, дало името си на прословутия кашкава… упс… сирене Гауда. Приятно четене: Гауда Гауда (Gouda, [ˈɣʌu̯daː]) е град в областта Южна Холандия на Нидерландия, близо до...

Делфт и делфтско синьо 3

Делфт и делфтско синьо

Отново се връщаме в западна Европа – днес Анжело ще ни води до холандския Делфт. Приятно четене: Делфт и делфтско синьо Делфт е град в централната западна част на Нидерландия, в областта Южна Холандия....