Archive for the 'София' Category

авг. 15 2017

С влак от София до Истанбул

Мой ред е да ви разкажа как, дали и защо да ползвате влака София – Истанбул. Приятно четене: С влак от София до Истанбул и обратно Преди няколко месеца Турските железници възстановиха директния влак между Истанбул и София (заедно с него отново има влак Истанбул – Букурещ и Истанбул–Белград, както и Истанбул–Сараево). Влаковете за София, […]

окт. 07 2016

Лозенска планина (Лозен планина)

Днес няма да ходим далеч – или поне за софиянци, ще е място, до което се стига с градски транспорт 🙂 Василена ще ни качи на Лозен планина. Приятно четене и не забравяйте да се възползвате от идеята за почивните дни 🙂 Лозенска планина Като типично дете на столицата, не съм изкачвала върхове – дори […]

авг. 01 2016

София – впечатленията на една хърватка

За впечатленията на една хърватка от пътуването й до София през Сърбия. Приятно четене и да припомним правилото, че се обсъжда пътеписа, а не автора, другите коментиращи или, пази Боже, редакцията! Една хърватка за София Последния път като ходихме до София решихме да вземем с нас големия ни син и неговото гадже – гига симпатична […]

юли 25 2016

Буги нощи (София by night)

Един разказ за софийските нощи – Робеспиер ще ни гмурне в буги-нощите на нашия град. Приятно четене: Буги нощи София by night В 3 през нощта някакви дето не им понася демокрацията се сбиха нейде в квартала. Обадих се на 112. Попитаха ме за кой град става въпрос… Винаги съм мислил, че спешният телефон те […]