Archive for the 'Елена (Ел)' Category

юни 17 2010

Бали – необятна красота

Започнали сме явно една източна серия. Сега ще тръгнем към остров Бали, където Елена накратко ще ни разкаже за впечатленията си от Рая. Приятно четене:

Здравейте, искам да ви разкажа за моите впечатления от о. Бали.

За Нова година исках да отидем в някоя европейска държава, тъй като украсата и настроението са близки до нашите, а и щеше да има сняг, което си е готино за този празник, но мъжът ми се заинати, че ще ходим в Бали. Да ама на мен ми се свидеха толкова пари и се инатях, не че не ми се ходеше де, ама много пари. Накрая склоних, ще караме на хляб и сол като се върнем.

На остров Бали в Индонезия

Тръгнахме. Това беше първото ни пътуване със самолет. Казвам ви щях да скоча от самолета ако можех, толкова лошо ми беше, все пак това са 13 часа и с престоя в Истанбул още 7 часа стана ужас. Както и да е, преживяхме го.

Кацнахме на летището и ни удари жегата, Боже колко беше горещо, като в парник. НО… оттам нататък искам да ви кажа, че загубих ума и дума.

Нямаше по-хубаво място от това.