Archive for the 'Атон' Category

юни 13 2017

Пролетно Халкидики (1): Кавала и Ставрос

Днес с Влади ще отскочим до Халкидики – като за начало ще минем през Кавала, за да отседнем в Ставрос. Приятно четене: Кавала и Ставрос част първа на Пролетно Халкидики Времето се затопли малко и трябва да се поразходим нанякъде. Без да бях решил накъде един ден разбрах, че имам да ползвам четири дена отпуска […]

ян. 30 2017

Великата Атонска пустиня (Атон, Гърция)

Днес отново тръгваме на мъжко пътешествие – Радомир ще ни води из непосетената от него досега част от Атон. Приятно четене: Великата Атонска пустиня Атон, Гърция След 2009 г. ходих още три пъти в Света Гора – през м. юни 2012 г., през април 2013 г и през май т.г. Реших да опиша последното си […]

Ное. 20 2015

Света гора Атон (6): От манастира Св.Павел до Каруля

Продължаваме поклонническото пътуване на Цветан из Света гора – Атон . В първата част прекосихме пътя от манастира Великата Лавра до манастира Ставроникита, разгледахме го подробно, бяхме в манастира Пантократор, а поклонихме се в българския манастир Свети Георги Зограф, както и в манастира Констамонит. Днес сме в Свети Павел. Приятно четене: От манастира Св.Павел до […]

сеп. 17 2015

Света гора Атон (5): Манастир Констамонит

Завършваме поклонническото пътуване на Цветан из Света гора – Атон . В първата част прекосихме пътя от манастира Великата Лавра до манастира Ставроникита, разгледахме го подробно, бяхме в манастира Пантократор, а последния път се поклонихме в българския манастир Свети Георги Зограф. Преди него обаче авторът минава през манастира Констамонит, който е на пътя му към […]