Archive for the 'Крум Божиков' Category

сеп. 01 2015

Шри Ланка (4): На плаж и сърф в Шри Ланка

Продължаваме пътуването из Шри Ланка с Крум. Бяхме на плаж в Негомбо и разгледахме Анурадхапура, продължихме до скалата Сигирия и резервата Яла, а днес вече отиваме на плаж и да караме сърф Приятно четене: Шри Ланка далеч от снега през зимата част четвърта На плаж и сърф в Унаватуна Е, май бяхме стигнали до плажните […]

май 25 2015

Шри Ланка (3): Чаената плантация и резерватът Яла

Продължаваме пътуването из Шри Ланка с Крум. Бяхме на плаж в Негомбо и разгледахме Анурадхапура, после продължихме до скалата Сигирия, а днес сме в резервата Яла Приятно четене: Шри Ланка далеч от снега през зимата част трета Чаената плантация и резерватът Яла Ииии, пристигнахме в чаената фабрика Беше ни обяснен процесът на бране, преработка и […]

апр. 29 2015

Шри Ланка (2): Скалата Сигирия и до Нувара Елия с влак

Продължаваме пътуването из Шри Ланка с Крум. Бяхме на плаж в Негомбо и разгледахме Анурадхапура. Днес продължаваме до скалата Сигирия, а после ще се повозим и на влак Приятно четене: Шри Ланка далеч от снега през зимата част втора Скалата Сигирия и до Нувара Елия с влак Сусил се оказа много готин и цялото му […]

апр. 21 2015

Шри Ланка (1): Негомбо и Анурадхапура

Заминаваме за Шри Ланка, където ще ни води Крум. Като за начало ще идем на плаж в Негомбо и ще разгледаме Анурадхапура. Исках да кажа – не спорете да дали х-то се произнася на български или не. На български се произнася 🙂 Приятно четене: Шри Ланка далеч от снега през зимата част първа Негомбо и […]