Archive for the 'Тасос' Category

май 20 2014

Керамоти – краят на плаването (Залези над гръцките острови (5 – 7))

Днес завършваме обиколката с лодката на Димитър из северните егейски острови на Гърция – започнахме с Диапорос, бяхме до остров Амуляни, плавахме край манастирите на Света Гора – Атон, после изминахм разстоянието между остров Тасос и Алекснадруполис (Дедеагач) и поехме обратно към Порто Лагос и столицата на Тасос – Лименас. За последно заминахме към залива […]

апр. 29 2014

Плажът Алики и Потос на о.Тасос (Залези над гръцките острови (5 – 6))

Продължаваме обиколката с лодката на Димитър из северните егейски острови на Гърция – вече бяхме на Диапорос, бяхмедо остров Амуляни, плавахме край манастирите на Света Гора – Атон, после изминахм разстоянието между остров Тасос и Алекснадруполис (Дедеагач), а за последно поехме обратно към Порто Лагос и столицата на Тасос – Лименас. Днес ще заминем към […]

апр. 14 2014

Залези над гръцките острови (5-5): Порто Лагос и Лименас (на Тасос)

Продължаваме обиколката с лодката на Димитър из северните егейски острови на Гърция –  вече бяхме на Диапорос, бяхмедо остров Амуляни, плавахме край манастирите на Света Гора – Атон, последния път изминахм разстоянието между остров Тасос и Алекснадруполис (Дедеагач), а днес ще поемем обратно към Порто Лагос и столицата на Тасос – Лименас Приятно четене: Залези над гръцките острови Пета […]

мар. 19 2014

С лодка от Тасос до Алексадруполис (Залези над гръцките острови (5 – 4))

Продължаваме обиколката с лодката на Димитър из северните егейски острови на Гърция –  вече бяхме на Диапорос, бяхмедо остров Амуляни, плавахме край манастирите на Света Гора – Атон, а днес с лодката ще изминем разстоянието между остров Тасос и Алекснадруполис (Дедеагач) Приятно четене: Залези над гръцките острови Пета част Диапорос – Амуляни – Тасос четвърта серия Плаване […]