Archive for the 'о-в Санторини' Category

Ное. 18 2014

Санторини (2): Скали, вулкани и таверни

Продължаваме с втората част на пътуването из Санторини с Влади. Предишния път гонихме най-красивия залез в света, а днес сме на обиколка из селата и островите наоколо. Приятно четене: Санторини част втора Скали, вулкани и таверни Ден трети Започваме със закуската. Тя е край басейна. Имаме представител на туроператора, който помага на персонала на хотела […]

Ное. 05 2014

Санторини (1): В гонитба на залеза

Влади ще ни води днес на романтичния Санторини – да видим дали наистина там е най-красивият залез или най-опасният вулкан на света. Приятно четене: Санторини част първа В гонитба на залеза … Отново с нощен влак към София от дълбоката провинция. Отново дъжд. Отново малко закъснение на влака. Този път дъжда беше по-силен. Едвам […]

февр. 25 2014

Санторини: в прегръдките на вулкана

Гответе се, гответе се –  идва лятото и романтикате, която беше в машините ) ще се премести към залезите, виното и гледките 🙂 Днес Тихомир ще ни води до остров Санторини и освен гледките ще ни даде и смислени съвети и идеи за едно пътуване до там. Приятно четене: Санторини в прегръдките на вулкана Съвети […]

юни 04 2010

До Санторини и обратно

Днес отново ще отправим поглед към Гърция и по-точно към едно от сериозно романтичните места на планетата – остров Санторини. Бисер ще ни заведе там. Приятно четене: До Санторини и обратно Санторини е остров, част от Цикладите. Историята говори за избухване на вулкан около 16ти век преди Христа, докато легендата гласи, че там е бил […]