Archive for the 'о.Корфу' Category

авг. 19 2014

Корфу (3 – 4 ден): Керкира: Нощен живот и завръщане

Днес ще продължим с втората половина на втория ден от пътуването Тони из Корфу – първият ден разказваше за пътя от София, през Игуменца до Дасия,в началото на втория се качихме до крепостта Ангелокастро, а в продължението на втория ден отидохме до манастира Палеокастрица. За последно започнахме с началото на третия ден, в който видяхме двореца  […]

юли 29 2014

Корфу (3 ден – начало): Дворецът Ахилион и крепостта Керкира

Днес ще продължим с втората половина на втория ден от пътуването Тони из Корфу – първият ден разказваше за пътя от София, през Игуменца до Дасия,в началото на втория се качихме до крепостта Ангелокастро, а в продължението на втория ден отидохме до манастира Палеокастрица. Днес започваме ден трети, в което начало ще посетим както двореца на […]

юли 22 2014

Корфу – ден втори, продължение (Манастир Палеокастрица)

Днес ще продължим с втората половина на втория ден от пътуването Тони из Корфу – първият ден разказваше за пътя от София, през Игуменца до Дасия,в началото на втория се качихме до крепостта Ангелокастро, а в днешното продължение ще идем до манастира Палеокастрица Приятно четене: Корфу продължение на ден втори Манастир Палеокастрица Стигнахме на […]

юли 15 2014

Корфу – ден втори, начало (крепостта Ангелокастро)

Тони днес ще ни разкаже за втория си ден на Корфу – първият разказваше за пътя от София, през Игуменца до Дасия, а днес ще се качим до крепостта Ангелокастро. Приятно четене: Корфу ден втори, начало  Kрепостта Ангелокастро На другия ден в Петък станахме към 9:15 ч. напазарувахме нещо за закуска, направихме си сандвичи за обед и […]