Archive for the 'Италия' Category

окт. 07 2017

Неапол и околностите

Днес с Ирина ще разгледаме красотите на Неапол и околностите му. Приятно четене: Неапол едно красиво несъвършенство Херкулан и Помпей, Амалфи и Позитано, заедно със забележителностите на Неапол Ирина Иванова „Виж Неапол и умри“, казал Гьоте, след като посетил града, отразяващ се във водите на Неаполитанския залив в подножието на Везувий. Неапол бил толкова живописен […]

сеп. 23 2017

Тоскана: Cinque Terre, Пиза и марината й, Флоренция, Лука

Една разходка из Тоскана? Отиваме там заедно с Ирена. Приятно четене: Cinque Terre, Пиза и марината й, Флоренция, Лука Тоскана, Италия Това пътуване беше едно от най-необичайните ми до момента и нещо от сорта на, когато картината, придобие звук и жив образ. Преди доста години,още когато Канала се казваше първа програма имаше едни туристически предавания […]

апр. 05 2017

Термите на Каракалла в Рим

Днес Цветан ще ни води на баня с Пинк Флойд 😉 Приятно четене: Термите на Каракалла в Рим или на баня с Pink Floyd В една тиха лятна вечер в Римските бани (терми) във Варна гледах „Последната нощ на Сократ” от Стефан Цанев и след това се замечтах да се пренеса в термите на античният […]

мар. 15 2017

От Монблан до Ихтиман (2): От Венеция до Сливница с велосипед

След като изкачихме Монблан, днес с колело ще тръгнем от Алпите към България. Приятно четене: От Венеция до Сливница с велосипед част втора на От Монблан до Ихтиман Полетът на Симеон беше в 14:00 часа, така че не бързахме много сутринта. Станахме, събрахме всичкия багаж, закуска на летището и хванахме един от многобройните рейсове към […]