Archive for the 'Петър Кънев' Category

май 21 2010

Круиз из Индийския океан: Мавриций, Сейшели, Мадагаскар и Реюнион (3): Мадагаскар

Продължаваме с круиза на Петър из Индийския океан. Започнахме с остров Мавриций, за последно минахме през Сейшелските острови,

а сега продължаваме към Мадагаскар. Приятно четене:

Круиз из Индийския океан: Мавриций, Сейшели, Мадагаскар и Реюнион

част трета

Мадагаскар – първи ден

Здравей Мадагаскар!

Първа спирка – Носи Бе (в превод – голям остров)

Ранна утрин е

Мадагаскар

Ранна утрин

А вече посрещачи не липсват

Посрещачи

Извозват ни с тендерите на кораба, тъй като пристанище няма. На брега ни чака тълпа от най-малко 200 „екскурзоводи”, които на всички възможни езици ни предлагат услугите си. От пръв поглед си харесваме един, който се тупа в гърдите и се представя като Максуел.

Мадагаскар

Максуел, екскурзоводът

Хващам го аз през рамо и казвам на останалите, че вече сме си избрали човека. Иначе няма отърване – ще ни изядат с парцалите! Те завистливо поглеждат към него, някои продължават да нахалстват, но повечето се връщат обратно към брега за нови „жертви”. Максуел ни изненадва с ППС-то си – чисто нов японски ван, собственост на някакъв хотел. Оказва се, че Максуел говори сносно няколко езика. Изключително приветлив пич. Учил е в столицата Антананариво три години и това му дава предимство пред другите му „колеги”.
Гласуваме му пълно доверие за маршрута. Потегляме

апр. 28 2010

Круиз из Индийския океан: Мавриций, Сейшели, Мадагаскар и Реюнион (2): Остров Махе

Продължаваме с круиза на Петър из Индийския океан. Започнахме с остров Мавриций, а сега продължаваме с главния от Сейшелските острови – Махе. Приятно четене:

Круиз из Индийския океан: Мавриций, Сейшели, Мадагаскар и Реюнион

Остров Махе от Сейшелските острови

Ами да довърша за Сейшелите…
Вечерта като се прибрахме съставихме плана за следващия ден. Съветът реши да не се ходи до другите два близки острова – Praslin и La Digue, а да доразгледаме Mahe. Нямахме време. За съжаление. Щото това са уникални места, които непременно трябва да се видят! Националния резерват Vallee de Mai, където може да се види единствения по рода си COCO DE MER. Чакайте да намеря някоя от старите снимки

мъжкия

Сейшелски острови

и двата

А също така и най-невероятните плажове /плажът Anse Lazio на Praslin е в топ десятката на света, а Anse D’argent на La Digue направо спира дъха – там пък са снимани много от високобюджетните еротични продукции/

Както и да е!

Имахме още много какво да видим на Mahe.

По колите и на път!
Пресякохме отново острова от другата, западната страна. По пътя спряхме да пием чай във фабриката за чай. Тя е високо разположена /към 800 метра/ и се намира точно по средата на острова. Оттам се открива прекрасна гледка към заливите в ниското