Archive for the 'Великобритания' Category

юни 21 2017

Местата на Агата Кристи: Гринуей и Торки (Англия)

Днес с Йорданка ще обиколим местата на Агата Кристи – Торки и Гринуей в Англия.Приятно четене: Гринуей и Торки (Англия) Местата на Агата Кристи Десет житейски щриха за портрет на един литературен експрес – Агата Кристи Десет малки негърчета похапнаха добре. Задави се едното, сега са девет те. Агата никога не е ходила на училище. […]

Дек. 09 2014

Лондон за ден (2): Обиколка на Лондон и концерт в О2 арена

Продължавам разказа си за късметлийското ми пътуване до Лондон тази година – започнах с вечерта на пристигането, а сега ще ви разкажа за деня, в който успяхме да пообиколим малко и да отидем на концерт на Il Divo. Приятно четене: Лондон за ден втора част Обиколка на Лондон и концерт в О2 арена Следващият […]

Дек. 05 2014

Лондон за ден (1): Нощен Лондон

Понякога и администраторът на сайта трябва да се отчете с пътепис – продставям ви скромния си разказ за късметлийското ми пътиване тази година 🙂 Не бийте автора, той толкова може! 😉 Приятно четене: Лондон за ден част първа Нощен Лондон (заглавието се дължи на това, че разказът започва и завършва вечерта на пристигането – […]

Дек. 02 2014

Обединено Спортно Кралство

А днес Стоян ще ни води из емблематични за съвременния спорт места из добрата стара Англия. Приятно четене: Обединено Спортно Кралство В края на годината обикновено се правят заключителните събития в редица спортове. Такъв е случаят и с мъжкия тенис, където кулминацията на цялата състезателна година се случва в Лондон в началото на ноември. Там […]