Archive for the 'Солун' Category

Дек. 10 2017

Два дни в Солун

След като Влади се прибра от Хърватия, реши, че не му се прибира още окончателно, и вместо да тръгне към дома, хваща автобуса и отпрашва за Солун. Приятно четене: Два дни в Солун Епилог на Седмица в Хърватия с Влади Ден осми – 08. 09. 2017 – купона продължава на друго място, даже в друга […]

Дек. 02 2015

Олимп и Елада, 2015

Днес Героги ще ни качи до Олимп и най-високия му връх Митикас. Приятно четене: Олимп и Елада, 2015 Кюстендилци с гайда и български дух при боговете на Олимп Метеора, Едеса и Солун като бонус след емоциите на Митикас (2918 м.н.в.) Група от кюстендилски туристи се качиха с гайда на най-високия връх в Гърция и втори […]

мар. 04 2015

Солун с влак

За тазгодишния Сирни Заговезни се качваме на влака за Солун и заедно с Влади отиваме на … сауна… и бар 😉 Приятно четене: Солун с влак Сирни Заговезни, 2015г Докато в България празнуват Сирни заговезни, аз реших да избягам за през двата почивни дни. Идеята ми беше да стигна до Солун, но се притеснявах дали […]

ян. 30 2015

Извън сезона из Гърция (2): Микена, Нафплио, Метеора и Катерини

Продължаваме с извънсезонна Гърция – започнахме с Атина и Епидавър, а днес продължаваме към Микена, Нафплио, Метеора и Катерини. Приятно четене: Гърция извън сезона част втора Микена, Нафплио, Метеора и Катерини Поради странното работно време, до 15 ч., трябваше да побързаме, за да можем да разгледаме Микена, прочутото царство на Агамемнон, което е било един […]