Категория: Истанбул

дворец Долмабахче, Истанбул 18

Истанбул с мотор (4): Дворецът Долмабахче и паркът Миниатюрк

Продължаваме пътешествието с мотора на Тони до Истанбул. След като пристигнахме в града, започнахме с обиколката му със Света София и Султан Ахмед и продължихме през парка Гюлхане към кулата Галата. Започваме втория ден...

Мостът Галата, Истанбул 6

Истанбул с мотор (3): Гюлхане, Галата и нощен Босфор

Продължаваме пътешествието с мотора на Тони до Истанбул. След като пристигнахме в града, започнахме с обиколката му със Света София и Султан Ахмед. Днес ще продължим през парка Гюлхане към кулата Галата. Приятно четене: Истанбул...

Цистерните, Истанбул 5

Истанбул с мотор (2): Света София, Цистерните и Синята джамия

След кат с мотора на Тони пристигнахме в Истанбул, днес ще започнем с обиколката му. Приятно четене: Истанбул с мотор част втора Света София, Цистерните и Султан Ахмет Храм Света София в Истанбул е...

Истанбул с кола и дете (септември, 2014) 11

Истанбул с кола и дете (септември, 2014)

Днес ще идем до Истанбул. Милена ще ни разкаже за едно самостоятелно автомобилно пътешествие до най-имперския, според редкацията, град в света. Приятно четене: Истанбул с кола и дете септември 2014 Този разказ е за...

Бой с петли 1

Манастир Балъклъ (Рибният манастир) в Истанбул

Продължаваме с Рибния манастир в Истанбул – в началото Цветан ни разказа историята на Живоносния източник в манастира, а днес ще разгледаме самия манастир. Приятно четене: Манастир Балъклъ (Рибният манастир) в Истанбул Султан Мурад...

AH, GÜZEL İSTANBUL! /Ах, хубав Истанбул!/ 6

AH, GÜZEL İSTANBUL! /Ах, хубав Истанбул!/

Христос воскресе, мили читатели! Пожелавам ви всичко най-хубаво, да сте живи, здрави и да можете и да искате и да можете да искате да пътувате 🙂 Днес Вили ще ни води на фестивала на...

Истанбул или „Случаи опасни с герои сладкогласни“ (продължение) 7

Истанбул или „Случаи опасни с герои сладкогласни“ (продължение)

Продължаваме приключението на Теодора из Истанбул – в началото ловихме рибка-бананка, днес ще видим още случки с герои сладко-гласни 🙂   Приятно четене:     Истанбул или „Случаи опасни с герои сладкогласни“ продължение Отново...

Истанбул или „Идеален ден за лов на рибка-бананка“ (начало) 10

Истанбул или „Идеален ден за лов на рибка-бананка“ (начало)

От кога не сме ходили до Истанбул? Днес Теодора ще ни води там, като приятелски ви казвам – четете! 🙂    Истанбул или „Идеален ден за лов на рибка бананка” Начало Идва един момент,...