Archive for the 'Истанбул' Category

окт. 29 2016

Преблажената Богородица от квартал Сряда в Истанбул

Честит рожден ден Република Турция! На днешния ден Османската империя изчезва в историята и се ражда днешната Република Турция. По тази повод Цветан ме помоли да публикуваме днешния истанбулски пътепис (въпреки, че пътуването е по време на тазгодишния Рамазан) Приятно четене: Преблажената Богородица от квартал Сряда в Цариград Çarşamba, Istanbul На въпроса ни: ,,Как да […]

окт. 03 2016

Истанбул с мотор (7): Джамията Сюлеймание и как се ходи на бръснар :)

Завършваме пътешествието с мотора на Тони до Истанбул. Първо пристигнахме в града, започнахме с обиколката му със Света София и Султан Ахмед и продължихме през парка Гюлхане към кулата Галата. Започнахме втория ден на пътешествието с двореца Долмабахче и парка Миниатюрк, като го продължихме с техническия музей на Рахми М.Коч. Третия ден започнахче с двореца Топкапъ и  разходка […]

сеп. 10 2016

Истанбул с мотор (6): Дворецът Топкапъ и Босфорът с корабче

Продължаваме пътешествието с мотора на Тони до Истанбул. Първо пристигнахме в града, започнахме с обиколката му със Света София и Султан Ахмед и продължихме през парка Гюлхане към кулата Галата. Започнахме втория ден на пътешествието с двореца Долмабахче и парка Миниатюрк, и продължихме с техническия музей на Рахми М.Коч. Днешния трети ден ще започнем с двореца Топкапъ […]

авг. 11 2016

Истанбул с мотор (5): Музей на техниката „Рахми М. Коч“

Продължаваме пътешествието с мотора на Тони до Истанбул. След като пристигнахме в града, започнахме с обиколката му със Света София и Султан Ахмед и продължихме през парка Гюлхане към кулата Галата. Започнахме втория ден на пътешествието с двореца Долмабахче и парка Миниатюрк, а днес сме в техническия музей на Рахми М.Коч Приятно четене: Истанбул с […]