Archive for the 'Истанбул' Category

авг. 11 2016

Истанбул с мотор (5): Музей на техниката „Рахми М. Коч“

Продължаваме пътешествието с мотора на Тони до Истанбул. След като пристигнахме в града, започнахме с обиколката му със Света София и Султан Ахмед и продължихме през парка Гюлхане към кулата Галата. Започнахме втория ден на пътешествието с двореца Долмабахче и парка Миниатюрк, а днес сме в техническия музей на Рахми М.Коч Приятно четене: Истанбул с […]

май 26 2016

Истанбул с мотор (4): Дворецът Долмабахче и паркът Миниатюрк

Продължаваме пътешествието с мотора на Тони до Истанбул. След като пристигнахме в града, започнахме с обиколката му със Света София и Султан Ахмед и продължихме през парка Гюлхане към кулата Галата. Започваме втория ден на пътешествието, през което ще разгледаме двореца Долмабахче и парка Миниатюрк. Приятно четене: Истанбул с мотор част четвърта Дворецът Долмабахче и […]

апр. 06 2016

Истанбул с мотор (3): Гюлхане, Галата и нощен Босфор

Продължаваме пътешествието с мотора на Тони до Истанбул. След като пристигнахме в града, започнахме с обиколката му със Света София и Султан Ахмед. Днес ще продължим през парка Гюлхане към кулата Галата. Приятно четене: Истанбул с мотор част трета Гюлхане, Галата и нощен Босфор Започна да се свечерява и решихме да се пробваме да стигнем до […]

мар. 28 2016

Истанбул с мотор (2): Света София, Цистерните и Синята джамия

След кат с мотора на Тони пристигнахме в Истанбул, днес ще започнем с обиколката му. Приятно четене: Истанбул с мотор част втора Света София, Цистерните и Султан Ахмет Храм Света София в Истанбул е най-яркият паметник на византийското архитектурно майсторство и символ на златния век на Византия. Храмът е разположен в историческия център на града, […]