Archive for the 'Истанбул' Category

Апр. 06 2016

Истанбул с мотор (3): Гюлхане, Галата и нощен Босфор

Продължаваме пътешествието с мотора на Тони до Истанбул. След като пристигнахме в града, започнахме с обиколката му със Света София и Султан Ахмед. Днес ще продължим през парка Гюлхане към кулата Галата. Приятно четене: Истанбул с мотор част трета Гюлхане, Галата и нощен Босфор Започна да се свечерява и решихме да се пробваме да стигнем до […]

2 responses so far

Мар. 28 2016

Истанбул с мотор (2): Света София, Цистерните и Синята джамия

След кат с мотора на Тони пристигнахме в Истанбул, днес ще започнем с обиколката му. Приятно четене: Истанбул с мотор част втора Света София, Цистерните и Султан Ахмет Храм Света София в Истанбул е най-яркият паметник на византийското архитектурно майсторство и символ на златния век на Византия. Храмът е разположен в историческия център на града, […]

Февр. 17 2016

Истанбул с мотор (1): Лудо пристигане

Започваме един разказ за непознатия Истанбул. Наш водач ще бъде Тони – приятно четене: Истанбул с мотор част първа Лудо пристигане Края на Септември 2015 г. се събираха четири почивни дни и с Петя решихме да отскочим с мотора до Истанбул. Аз бях ходил да гледам Formula 1 там през 2008 г. (пътепис за което […]

2 responses so far

Ное. 06 2014

Истанбул с кола и дете (септември, 2014)

Днес ще идем до Истанбул. Милена ще ни разкаже за едно самостоятелно автомобилно пътешествие до най-имперския, според редкацията, град в света. Приятно четене: Истанбул с кола и дете септември 2014 Този разказ е за шестдневното ни пътуване до Истанбул, с кола, дете и без предварителното ми участие в организацията (нещо изключително нетипично за мен). Защо […]