Archive for the 'Грузия' Category

окт. 24 2017

С Голф из Кавказ (5): Гори, Местия, Ушгули и Батуми, Грузия

Завършваме пътуването с Голфа на Иван из Кавказ. То започна с преход през Турция до Грузия, бяхме в Ереван, Армения и при хачкарите в Норатус, бяхме Тбилиси и Шеки, а така също и Баку. Днес сме в Грузия – в Гори, Местия, Ушгули и Батуми Приятно четене: Гори, Местия, Ушгули и Батуми, Грузия част пета […]

сеп. 20 2017

С Голф из Кавказ (3): Тбилиси в Грузия и Шеки в Азербайджан

Продължаваме с Голфа на Иван из Кавказ. Пътуване започна с преход през Турция до Грузия, а после бяхме в Ереван и при хачкарите в Норатус. Днес сме в Тбилиси, Грузия, а по пътя към Баку ще спрем в Шеки, Азербайджан. Приятно четене: Тбилиси в Грузия и Шеки в Азербайджан част трета на С Голф из […]

авг. 05 2017

До Каспийско море и назад (1): Сванети, Грузия

Това лято ни върви на пътешествия из Кавказ – на днешното тръваме заедно с Любо. Започваме с Грузия, след обичайния транзит през Турция. Приятно четене: До Каспийско море и назад автопътешествие през Грузия, Армения и Азербайджан с изкачване на връх Арагац в Армения част първа Сванети, Грузия Дойде и тазгодишното дългоочаквано скитане към земите на […]

юли 27 2017

С Голф из Кавказ (1): Турция и Южна Грузия

Започваме още едно пътуване из Кавказ – този път с голфа на Иван. Както е обичайно по този маршрут – тръгваме Турция към Грузия. Приятно четене: Турция и Южна Грузия част на първа на С Голф из Кавказ Здравейте! Бих искал да Ви разкажа за тазгодишното ми пътешествие с автомобил из Кавказкия регион. След години […]