Категория: Кавказ

Вече, около реката има и зелено. – Ждрело около Узундере, Турция 0

Грузия: човек с мотоциклет (10): Довиждане, Грузия: Кобулети – Хопа – Артвин – Ерзурум (Турция)

Продължаваме пътуването из Грузия с мотора на Владимир. Първият етап беше преходът през Турция, после влязохме в Грузия и спряхме в селцето Местия,направихме преход от Местия до Тбилиси,разгледахме Тбилиси, после поехме към Казбеги, наричан...

Изгледът от прозореца на монашеска килия – Вардзия, Грузия 0

Грузия: човек с мотоциклет (9): Вардзия и Кхуло

Сигнахи – Грузия: човек с мотоциклет 0

Грузия: човек с мотоциклет (8): Сигнахи

Продължаваме пътуването из Грузия с мотора на Владимир. Първият етап беше преходът през Турция, после влязохме в Грузия и спряхме в селцето Местия,направихме преход от Местия до Тбилиси, разгледахме Тбилиси, после поехме към Казбеги,...

Изкачване на Омало с мотор – Грузия, Кавказ 0

Грузия: човек с мотоциклет (7): Опит за изкачване на Омало (Ташетия)

Статуи на плажа в Батуми, Грузия 4

Армения и Грузия с Дачия (9): Мцхета, Гори и Батуми, Грузия

Продължавме пътуване из Армения и Грузия, заедно с Драган. Първия ден минахме 2 000 км за 1 ден през Турция, после прекосихме Грузия, бяхме в Ереван и Ечмиадзин, после посетихме манастира Гегард и римското...

Гергетската църква – Казбеги – Кавказ, Грузия 0

Грузия: човек с мотоциклет (6): Степансминда – Дарялски теснини – Телави (Кахетия)

Продължаваме пътуването из Грузия с мотора на Владимир. Първият етап беше преходът през Турция, после влязохме в Грузия и спряхме в селцето Местия,направихме преход от Местия до Тбилиси, разгледахме Тбилиси, а за последно поехме...