Archive for the 'Кавказ' Category

апр. 01 2016

Към Кутаиси в Джорджия или То Kutaisi in Georgia (Грузия)

По повод първи април, днешният пътепис ще бъде с вицове. Грузински. И с една загадка от мене: Кое е ключовото изречение в текста? 🙂  Приятно четене: Към Кутаиси в Джорджия или То Kutaisi in Georgia   Растоянието между Тбилиси и Кутаиси е 230 км. То може да се вземе със самолет за половин час или за […]

Дек. 23 2015

С Опел до Средна Азия, 2015 (3): Азербайджан

Централноазиатското пътуване с опела на Валентин, след Украйна и руските кавказки републики достига до Азербайджан. Приятно четене: С Опел до Средна Азия, 2015 трета част Азербайджан В предишните части от пътеписа „минахме“ през южна и източна Украйна, след което разгледахме южна Русия с нейното черноморско крайбрежие и републиките в северен Кавказ. Азербайджан Преминаването на границата […]

окт. 07 2014

Армения (4): Гарни и храмът на Митра

Завършваме пътуването на Цвета до Армения. В първата част от Ереван стигнахме до манастира Гегхард, разгледахме пещерите в самия манастир, а после и самия манастир Гегхард. Днес сме в Гарни, за да посетим храма на Митра. Приятно четене: Армения част четвърта Гарни и храмът на Митра Нашата Лада спря в края на Гарни […]

сеп. 26 2014

Армения (3): Манастир Гегхард – поглед отвън

Продължаваме с пътуване на Цвета до Армения. В първата част от Ереван стигнахме до манастира Гегхард, после разгледахме пещерите в самия манастир, а днес ще го погледнем и отвън. Приятно четене: Армения част трета Манастир Гегхард поглед отвън Главната църква Катогике  е построена в 1215 г. под покровителството на братята Закаре и Иван Закарян,арменски генерали […]