Archive for the 'Кавказ' Category

февр. 16 2017

Грузия и Армения – снегове през октомври 2016 (2): Армения

Продължавме из Кавказ заедно с Боряна – започнахме с Грузия, а днес сме в Армения. Приятно четене: Армения част втора на Грузия и Армения – снегове през октомври 2016 Към Гюмри На другата сутрин маршрутката, с която ще пътуваме до Армения идва да ни вземе от квартирата. Пътуваме общо 5 човека. Пътят е кофти, с […]

февр. 08 2017

Грузия и Армения – снегове през октомври 2016 (1): Грузия

С Боряна тръгваме към Кавказ – започваме с Грузия. Приятно четене: Грузия част първа на Грузия и Армения – снегове през октомври 2016 Кутаиси – Местия – Ушгули – Поти – Кабулети – Батуми – Ахалцихе – Рабати – Вардзия Обикновено правя една есенна екскурзия с идеята да си удължа лятото. Този път обаче, си […]

апр. 01 2016

Към Кутаиси в Джорджия или То Kutaisi in Georgia (Грузия)

По повод първи април, днешният пътепис ще бъде с вицове. Грузински. И с една загадка от мене: Кое е ключовото изречение в текста? 🙂  Приятно четене: Към Кутаиси в Джорджия или То Kutaisi in Georgia   Растоянието между Тбилиси и Кутаиси е 230 км. То може да се вземе със самолет за половин час или за […]

Дек. 23 2015

С Опел до Средна Азия, 2015 (3): Азербайджан

Централноазиатското пътуване с опела на Валентин, след Украйна и руските кавказки републики достига до Азербайджан. Приятно четене: С Опел до Средна Азия, 2015 трета част Азербайджан В предишните части от пътеписа „минахме“ през южна и източна Украйна, след което разгледахме южна Русия с нейното черноморско крайбрежие и републиките в северен Кавказ. Азербайджан Преминаването на границата […]