Archive for the 'Другата Испания' Category

мар. 22 2017

Рожден ден на Местая (Валенсия, Испания)

Със Стоян днес ще ходим на мач на Валенсия. Приятно четене: Рожден ден на Местая! Валенсия, Испания Отново с моя добър приятел и сподвижник по спортни пътувания Манол решихме да посетим нова футболна дестинация. По моя идея се спряхме на любимия ми футболен отбор в Испания – Валенсия. Решихме, че е най-удачно да го реализираме […]

февр. 07 2017

С Голф до Португалия (5): Мадрид и Толедо

Продължаваме с пътуването на Иван до Португалия, което започнахме с Блед и Венеция, продължихме между градчетата на Cinque terre и Монако, а после – през Марсилия, Каркасон и Андора, както и през Барселона и Валенсия. Днес пътят ще ни отведе в Мадрид и Толедо. Приятно четене: С Голф до Португалия част пета Мадрид и Толедо […]

ян. 31 2017

С Голф до Португалия (4): Барселона и Валенсия

Продължаваме с пътуването на Иван до Португалия, което започнахме с Блед и Венеция, продължихме между градчетата на Cinque terre и Монако, а после – в Марсилия, Каркасон и Андора. Днес вече сме в Барселона и Валенсия. Приятно четене: С Голф до Португалия част четвърта Барселона и Валенсия Пристигнахме в покрайнините на Барселона късно вечерта. Престоеше […]

апр. 25 2016

Камино де Сантяго – По стъпките на пилигримите

Емил днес ще ни води по Пътя към Сантяго – приятно четене: По стъпките на пилигримите (Камино де Сантяго) Не съм религиозен , просто обичам природата. Пътешествията са моята страст. Може би съм пристрастен към онова особенно чувство което ме спохожда преди да тръгна нанякъде. Ей така,  просто раничката, якето и замечтаният поглед. Онова нейзвестното… […]