Категория: Испания

Гранада – Андалусия, Испания 1

Андалусия – слънчевата приказка на Испания (1)

С Цветелина тръгваме на обиколка из испанската Андалсуия. Като за начало ще минем през Кордоба и Гранада, за да спрем в Естепона, като база за посещение на Гибралтар. Приятно четене:

Ретро автомобили парад на Placa Sant Jaume – Бари Готик – Готически квартал – Барселона, Испания 1

Барселона с деца (13 ден, последен): Музей на шоколада и Ретро парад

Продължаваме пътуването на Тони, чиято основна дестинация беше Лазурния бряг. Пътуването започнахме в Милано, Ница и Монако,продължихме в Кан, Антиб и Ез, в Сен Тропе, Каси, Марсилия и Мартиг. Бяхме в Марсилия и замъка...

Шоу на пеещите фонтани Монжуик – Барселона, Испания 0

Барселона с деца (12 ден): Парк Гюел, Poble Espanyol и Пеещите фонтани

Колоната на Христофор Колумб (Mirador de Colom) – Барселона, Испания 3

Барселона с деца (11 ден): Парк де ла Сиутаделя и Пристанището

Каталонски национален музей на изкуствата – Барселона, Испания 0

Барселона за 5 дни (Съвети за пътуване)

Днес Дарина ще ни води до Барселона – с много съвети и идеи къде, какво, кога. Приятно четене: Барселона за 5 дни Съвети за пътуване Музей на Салвадор Дали и местна храна Пътуване до...

Стадион Местая – Валенсия, Испания 1

Рожден ден на Местая (Валенсия, Испания)

Със Стоян днес ще ходим на мач на Валенсия. Приятно четене: Рожден ден на Местая! Валенсия, Испания Отново с моя добър приятел и сподвижник по спортни пътувания Манол решихме да посетим нова футболна дестинация....

До Португалия с Голф – Мадрид, Испания 2

С Голф до Португалия (5): Мадрид и Толедо

Продължаваме с пътуването на Иван до Португалия, което започнахме с Блед и Венеция, продължихме между градчетата на Cinque terre и Монако, а после – през Марсилия, Каркасон и Андора, както и през Барселона и...