Archive for the 'Копенхаген' Category

Дек. 03 2017

Копенхаген, Дания (17 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме пътуване с джипа на Георги към нос Северен в Норвегия и назад. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония и Хелзинки. От Хелзинки стигнахме Куусамо, влязохме в Русия и пристигахме в Мурманск, разгледахме Мурманск, разходихме се […]

Ное. 04 2015

Плевенчани отвъд Полярния кръг (6): Малмьо и Дания

Днес завършваме пътуването до Нордкап с последния етап – завръщането към България. Заедно с нашите смели плевенчани по пътя на Север първоначално минахме през Словакия и Чехия, през Германия и Швеция, влязохме в Норвегия с Осло, Прейкестолен и Берген, пресякохме Полярния кръг и бяхме на островите Лофотен. Последния път стигнахме целта – самия нос Северен, […]

сеп. 02 2015

Копенхаген и пътят към Осло (2 част на Екскурзия из Скандинавия)

Продължавме на екскурзията Влади из скандинавските страни. Започнахме с пътя към Копенхаген, днес продължавам с датската столица и ще тръгнем към Осло. Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия част втора Ден четвърти – 01. 07 Копенхаген За днес имаме да гледаме Малката русалкa Закараха ни до там, направихме си снимки, аз пък направо си взех тениска […]

юли 31 2014

Копенхаген – В Дания няма нищо гнило

Днешният разказ на Стоян по моста от Малмьо ще ни заведе до Копенхаген. Приятно четене: Копенхаген В Дания няма нищо гнило От Стокхолм взех полет до Малмьо с идеята да се прехвърля в Копенхаген и да приема поканата на приятел от детството и неговото семейство за двудневно гостуване.Оказа се, че транспортните работници на социалистическа Швеция […]