Archive for the 'Дания' Category

авг. 25 2016

Фарьорските острови

Днес ще открием нова земя за нашия сайт! По пъту към Исландия, Любо ще ни разведе из Фарьорските острови. Приятно четене: От България до Исландия на 4 колела по шосе и по вода с Фарьорските острови за предястие част първа Фарьорските острови Исландия! Щом веднъж видиш снимки от уникалните места, които природата е създала там, […]

Ное. 04 2015

Плевенчани отвъд Полярния кръг (6): Малмьо и Дания

Днес завършваме пътуването до Нордкап с последния етап – завръщането към България. Заедно с нашите смели плевенчани по пътя на Север първоначално минахме през Словакия и Чехия, през Германия и Швеция, влязохме в Норвегия с Осло, Прейкестолен и Берген, пресякохме Полярния кръг и бяхме на островите Лофотен. Последния път стигнахме целта – самия нос Северен, […]

сеп. 02 2015

Копенхаген и пътят към Осло (2 част на Екскурзия из Скандинавия)

Продължавме на екскурзията Влади из скандинавските страни. Започнахме с пътя към Копенхаген, днес продължавам с датската столица и ще тръгнем към Осло. Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия част втора Ден четвърти – 01. 07 Копенхаген За днес имаме да гледаме Малката русалкa Закараха ни до там, направихме си снимки, аз пък направо си взех тениска […]

юли 31 2014

Копенхаген – В Дания няма нищо гнило

Днешният разказ на Стоян по моста от Малмьо ще ни заведе до Копенхаген. Приятно четене: Копенхаген В Дания няма нищо гнило От Стокхолм взех полет до Малмьо с идеята да се прехвърля в Копенхаген и да приема поканата на приятел от детството и неговото семейство за двудневно гостуване.Оказа се, че транспортните работници на социалистическа Швеция […]