Категория: Индийски океан

Малдиви. Непознатите.

Къде ще ходим днес? На Малдивитеееее 🙂 Заедно с Диана 🙂 (Диана Чавдарова е автор на книгата-пътепис “Една обиколка на земното кълбо”. Този разказ не е част от въпросната обиколка.) Приятно четене: Непознатите Малдиви...

Мавриций 0

Мавриций – Островът на Додо

„Стига зима – искаме в Рая!“ скандираха отрудените жители на Северното полукълбо. Затова днес Веско ще ни води на остров Мавриций 🙂 Приятно четене: Мавриций – Островът на Додо Изригнал вулкан и се появил...

На сърфа – в Шри Ланка 2

Шри Ланка (4): На плаж и сърф в Шри Ланка

Продължаваме пътуването из Шри Ланка с Крум. Бяхме на плаж в Негомбо и разгледахме Анурадхапура, продължихме до скалата Сигирия и резервата Яла, а днес вече отиваме на плаж и да караме сърф Приятно четене:...

Чаена плантация – Шри Ланка 0

Шри Ланка (3): Чаената плантация и резерватът Яла

Продължаваме пътуването из Шри Ланка с Крум. Бяхме на плаж в Негомбо и разгледахме Анурадхапура, после продължихме до скалата Сигирия, а днес сме в резервата Яла Приятно четене: Шри Ланка далеч от снега през...

Влака – Шри Ланка 3

Шри Ланка (2): Скалата Сигирия и до Нувара Елия с влак

Продължаваме пътуването из Шри Ланка с Крум. Бяхме на плаж в Негомбо и разгледахме Анурадхапура. Днес продължаваме до скалата Сигирия, а после ще се повозим и на влак Приятно четене: Шри Ланка далеч от...

Малдиви (2): Риби за гледане, риби за ядене 1

Малдиви (2): Риби за гледане, риби за ядене

Днес с голямо съжаление ще завършим престоя си на Малдивите – започнахме с остров Мееру, сега ще се запознаем малко с морските обитатели на архипелага. Приятно четене: Малдиви Рибки за гледане, рибки за ядене...

Малдиви (1): Остров Мееру 4

Малдиви (1): Остров Мееру

Ох, много се колебаех какво въведения да напиша за днешния пътепис, но освен очевидния факт, че откриваме нова страна за нашия сайт, ми дойде на ум единствено повелителната форма на думата „завиждам“: Завиждайте! 🙂...