Archive for the 'о.Мадагаскар' Category

май 21 2010

Круиз из Индийския океан: Мавриций, Сейшели, Мадагаскар и Реюнион (3): Мадагаскар

Продължаваме с круиза на Петър из Индийския океан. Започнахме с остров Мавриций, за последно минахме през Сейшелските острови,

а сега продължаваме към Мадагаскар. Приятно четене:

Круиз из Индийския океан: Мавриций, Сейшели, Мадагаскар и Реюнион

част трета

Мадагаскар – първи ден

Здравей Мадагаскар!

Първа спирка – Носи Бе (в превод – голям остров)

Ранна утрин е

Мадагаскар

Ранна утрин

А вече посрещачи не липсват

Посрещачи

Извозват ни с тендерите на кораба, тъй като пристанище няма. На брега ни чака тълпа от най-малко 200 „екскурзоводи”, които на всички възможни езици ни предлагат услугите си. От пръв поглед си харесваме един, който се тупа в гърдите и се представя като Максуел.

Мадагаскар

Максуел, екскурзоводът

Хващам го аз през рамо и казвам на останалите, че вече сме си избрали човека. Иначе няма отърване – ще ни изядат с парцалите! Те завистливо поглеждат към него, някои продължават да нахалстват, но повечето се връщат обратно към брега за нови „жертви”. Максуел ни изненадва с ППС-то си – чисто нов японски ван, собственост на някакъв хотел. Оказва се, че Максуел говори сносно няколко езика. Изключително приветлив пич. Учил е в столицата Антананариво три години и това му дава предимство пред другите му „колеги”.
Гласуваме му пълно доверие за маршрута. Потегляме

мар. 08 2010

Мадагаскар и неговите острови

Днес ще открием една нова за нашия сайт страна – Мадагаскар. Люси ще ни отведе до още едно райско кътче на нашата грешна Земя. Приятно четене и не забравяйте за предстоящия юбилей на сайта и как да участвате в него 🙂