Archive for the 'Йонийско море' Category

окт. 04 2016

Айляшко плаване в Йонийско море

Днес Стоян ще ни повози на яхта из Йонийско море – дръжте сe, до лятото има по-малко от година! 🙂 Приятно четене: Айляшко плаване в Йонийско море или споделено сватбено пътешествие по вода Моите много близки приятели Веси и Ицо решиха да се врекат официално във вечна вярност в началото на юли и любезно поканиха […]

мар. 23 2016

От Лефкада до Варна – Пътешествие с яхта през няколко морета (1): От Йонийско в Егейско море

Започваме едно плаване с яхта – от Йонийско до Черно море. Приятно четене: От Йонийско в Егейско море част първа на От Лефкада до Варна – Пътешествие с яхта през няколко морета  Във Фейсбук се намерихме с един приятел, с когото не се бяхме виждали от около 15 години. Оказа се, че той е правоспособен […]

юли 30 2015

С каяк около остров Лефкада

Мислите си, че ви е горещо? Тогава да покараме каяк в Йонийско море, заедно със Стоян 🙂 Приятно четене: С каяк около Лефкада или 10 нюанса на гръцкото синьо Много приятели смятат гръцкия остров Лефкада за перлата на Йонииските острови. Те го предпочитат за активна лятна почивка, където съчетават плажа със сърфа. Аз самият отдавна […]

Дек. 04 2014

Лефкада и Парга (2 част на Чарът на Йонийските острови)

Продължаваме с разказа на Влади за Йонийско море. Миналия път бяхме в Митикас и Превеза, а днес сме на Лефкада и Парга. Приятно четене: Лефкада и Парга част втора на Чарът на Йонийските острови Ден трети. Закуска. Днес имаме целодневен круиз – Отиваме до остров Лефкада, от там вземаме корабчето MAKEDONIA PALACE и поемаме на […]