Archive for the 'Егейско/Бяло море' Category

апр. 04 2016

От Егейско море към Дарданелите и Босфора (От Лефкада до Варна – Пътешествие с яхта през няколко морета (2))

Завършваме плаването с яхта от Йонийско през Егейско до Черно море. Миналия път минахме Коринтския проток, а днес през о.Лемнос ще стигнем до Дарданелите и Босфора. Приятно четене: От Егейско море към Дарданелите и Босфора част втора на От Лефкада до Варна – Пътешествие с яхта през няколко морета 18.08.2015 (вторник) Станахме в  ч., оправихме […]

мар. 23 2016

От Лефкада до Варна – Пътешествие с яхта през няколко морета (1): От Йонийско в Егейско море

Започваме едно плаване с яхта – от Йонийско до Черно море. Приятно четене: От Йонийско в Егейско море част първа на От Лефкада до Варна – Пътешествие с яхта през няколко морета  Във Фейсбук се намерихме с един приятел, с когото не се бяхме виждали от около 15 години. Оказа се, че той е правоспособен […]

мар. 01 2016

Гръцка островна сводка (4): Остров Родос

Завършваме обиколката из Цикладите, заедно с Домоседа. Започнахме с островите Делос, Миконос и Парос,  продължихме из Донуса, Икария и Фурни и остров Сирос, а днес сме на Родас. Приятно четене: Гръцка островна сводка Делос, Миконос, Парос, Донуса, Икария, Фурни, Сирос, Родос част четвърта Остров Родос си начесох крастата на средновековни градчета с тесни улички. Османското наследство е повече от кръстоноското! Но точно къщата […]

февр. 15 2016

Гръцка островна сводка (3): Остров Сирос

Продължаваме на обиколката из Цикладите, заедно с Домоседа. Започнахме с островите Делос, Миконос и Парос,  продължихме из Донуса, Икария и Фурни, днес сме вече сме на остров Сирос. Приятно четене: Гръцка островна сводка Делос, Миконос, Парос, Донуса, Икария, Фурни, Сирос, Родос част трета Остров Сирос … Сядам да пиша на твърда земя. След два дни яко изпитание на вестибуларните апарати, храносмилателните системи, простатите, хормоните […]