Archive for the 'Средиземно море' Category

апр. 01 2017

В Северен Кипър на купон

Ще ви разкажа как попаднах на Кипър за пръви път. Приятно четене: В Северен Кипър на купон Воколида и Бафра, Кирения и Гирне И онзи див копнеж по Филипините, по едрите звезди над Фамагуста… Началото на март – в София отново вали сняг, а Истанбул ни изпрати с онзи безкраен, ноемврийски по свойства и съдържанието […]

мар. 17 2017

Пътуване до остров Крит (5 до 8 ден)

Продължаваме с пътуването на Галена из Крит – започваме с Лиманас и плажа Елафонисос. Днес продължаваме към Ираклион, двореца Кносос и остров Хриси. Приятно четене: Пътуване до остров Крит втора част (5-и до 8-и ден) Ден пети На другата сутрин се събудихме в мрачното и ветровито Малеме, но решихме, че трябва да направим една кратка […]

февр. 22 2017

Пътуване до остров Крит (1 до 4 ден)

Днес Галена ще ни води на Крит – започваме с Лиманас и ще стигнем до райския плаж Елафонисос. Приятно четене: Пътуване до остров Крит първа част (1-и до 4-и ден) Лименас Херсонисос – Агиос Николаос – Елунда – Ретимно – Ханя – плажът Елафониси Мечтаех да посетя Крит от много отдавна, но все си мислех, […]

Ное. 25 2016

Република Кипър – продължение (4 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Продължаваме обиколката на остров Кипър с Форда на Валентин. Във втората част от пътеписа разгледахме Северен (турски) Кипър, след което влязохме в Република Кипър, т. е. на територията на Европейския съюз. Днес завършваме обиколката на гръцката част от острова и преминаваме отново на север за да се качим на ферибота за Турция. Приятно четене: С […]