Категория: Румяна

До края на света и обратно, през Магелановия проток

Днес Руми ще ни води на круиз през Магелановия проток – приятно четене: През Магелановия проток – до края на света и обратно круиз 27 януари – 14 февруари 2016, с кораба „Norwegian Sun“ 27-30...

Аляска – „North to the Future“ (3): Полуостров Кенай и Националния парк Рангел-Сейнт Илайяс 2

Завършваме обиколката на Аляска заедно с Румяна. Първоначално стигнахме до Северния ледовит океан, после минахме покрай най-високия връх на Северна Америка – Мак Кинли, а днес стигнем и до Края на земята. Приятно четене:  ...

Аляска – „North to the Future“ (2): Феърбанкс – Денали (МакКинли) – Анкъридж – Сюард 0

Продължаваме с обиколката на Аляска заедно с Румяна. Миналия път стигнахме до Северния ледовит океан, а днес ще минем покрай най-високия връх на Северна Америка – Мак Кинли. Приятно четене:     Аляска –...

Аляска – „North to the Future“ (1): От Феърбанкс до Северния Ледовит Океан 1

Аляска – „North to the Future“ (1): От Феърбанкс до Северния Ледовит Океан

Днес започваме едно пътуване из Аляска, в което още първия ден ще стигнем до Северния ледовит океан. Приятно четене:     Аляска – на север, в бъдещето част първа  От Феърбанкс до Северния Ледовит...

Една Румяна в Перу (3): Пуно, езерото Титикака и плаващите острови на Урос 2

Една Румяна в Перу (3): Пуно, езерото Титикака и плаващите острови на Урос

Днес завършваме пътуването на Румяна през Перу. Започнахме с Лима, Чинчеро, Ойантайтамбо и Свещената долина, а после минахме през Свещената Долина до Мачу Пикчу и Куско. Днес наред са Пуно и езерото Титикака. Приятно четене: Една...

Една Румяна в Перу (2): През Свещената Долина до Мачу Пикчу и Куско 7

Една Румяна в Перу (2): През Свещената Долина до Мачу Пикчу и Куско

Пътешествието на Румяна през Перу продължава днес със Свещената долина, Мачу Пикчу и Куско – а започнахме с Лима и Ойантайтамбо. Приятно четене: Една Румяна в Перу част втора През Свещената Долина до Мачу...