Archive for the 'Острови, океани и пустини' Category

сеп. 23 2017

Остров Амулиани с каяк

Днес със Стоян отиваме малко да поспортуваме и да обиколим остров Амулиани с каяк. А за любителите на географията – остров Амулияни е най-близкият остров до София. Морски, разбира се. 😉 Приятно четене: Остров Амулиани с каяк Преди две години открих за себе си каяка като лятно занимание на морето благодарение на Румен и Бебо […]

сеп. 17 2017

От Улан Батор до Пекин през пустинята Гоби

След като посетихме Чингиз хан, днес с Цветан продължаваме през Монголия и пустинята Гоби към Пекин: на влак, на джип и с автобус. Приятно четене: От Улан Батор до Пекин или за по-евтино през Замин Ууд- Ерлиан в Гоби с влак, джип и автобус Между Улан Батор и Пекин е пустинята Гоби и ние трябва […]

юни 14 2017

Крит – по следите на Минойците (3): Миртиос, Ираклио и Агиос Николаос

Продължаваме с пътуването на Бистра из Крит – първо стигнахме ферибота в Пирея, а после обиколихме Кносос и Ираклио. Днес продължаваме с Миртиос, Ираклио и Агиос Николаос. Приятно четене: Миртиос, Ираклио и Агиос Николаос част трета на Крит – по следите на Минойците Здравей отново, драги читателю! В предишните два поста разказах как се стига […]

апр. 01 2017

В Северен Кипър на купон

Ще ви разкажа как попаднах на Кипър за пръви път. Приятно четене: В Северен Кипър на купон Воколида и Бафра, Кирения и Гирне И онзи див копнеж по Филипините, по едрите звезди над Фамагуста… Началото на март – в София отново вали сняг, а Истанбул ни изпрати с онзи безкраен, ноемврийски по свойства и съдържанието […]