Archive for the 'Стара планина' Category

юли 03 2015

От Берковица до Лакатник

Тодор ще ни води из Западния дял на Стара планина – на един преход между Берковица и Лакатник. Приятно четене: От Берковица до Лакатник Преход из Стара планина 1 ден. Ето ме на софийската централна автогара, облечен подходящо за преход в планината, а на гърба ми 15 килограмова раница. В раницата има почти всичко необходимо […]

юни 19 2015

Из проходите на Стара планина с мотор (ден втори)

Днес Тони ще мине втората половина от старопланинските проходи – предишния път започнахме през Дюлинския проход, а завършихме в Златарица, от където тръгваме днес в посока запад. Приятно четене: Из проходите на Стара планина с мотор ден втори На следващата сутрин в неделя станахме към 6:00 ч., имаше какво да се оправя, а нямахме време […]

юни 12 2015

Из проходите на Стара планина с мотор (ден първи)

Днес Тони ще изпълни една отдавнашна моя мечта – ще тръгне с мотора да обиколи ВСИЧКИ старопланински проходи, или поне проходимите при … летни условия 😉 Тръгваме на път – започваме с проходите в източната част на Стара планина. Приятно четене: Из проходите на Стара планина с мотор ден първи ВЯТЪР ЕЧИ,БАЛКАН СТЕНЕ, САМ ЮНАК […]

юни 06 2014

Великден по дирите на царете и въстаниците

Днес ще направим една великденска обиколка из централната част на България – ще започнем със Старосел и през Копривщица и Априлци ще стигнем до Боженци и Дряновския манастир. Наш водач ще бъде Анжело.  Приятно четене: Великден по дирите на тракийските царе и априлските въстаници Старосел – Копривщица – Априлци – Дряново – Боженци За първи път […]

« Newer Entries - Older Entries »