Archive for the 'Стара планина' Category

сеп. 28 2017

Бабското пръскало, Централен Балкан

С Анжело днес ще щурмуваме Балкана – отиваме към Бабското пръскало. Приятно четене: Бабското пръскало Централен Балкан Русалийският проход е най-високият в Централния Балкан. Достига до около 1500 м н.в. като разделя двата най-високи старопланински масива – Ботевския и Триглавския. Той свързва Северна България (гр. Априлци) с Южна (с. Тъжа). Дължината му е около 35-40 […]

мар. 03 2017

Вазовата екопътека (Искърско дефиле)

Честито Освобождение, скъпи читателки и читатели. Честит рожден ден на Третата българска държава 🙂 Днес няма да ходим далеч от София – Василена ще ни води по Вазовата екопътека. Приятно четене: Мисля, че екопътеката над Своге е особено приятна за есенния сезон. Стига да можете да разчитате на хубаво време без валежи и да не […]

авг. 07 2015

Пешеходстване из Централен Балкан

Днес Стоян ще ни води на хладно – взимаме си раниците (който има), връзваме обувките (който има туристически – тях) и поемаме към Стара планина 🙂 Приятно четене: ГОРДА СТАРА ПЛАНИНА… Кратко пешеходстване из Централен Балкан Всички знаем текста на химна на Родината (надявам се): Горда Стара планина, до ней Дунава синей, слънце Тракия огрява, […]

юли 31 2015

Леденика

Днес Теодора ще ни води до пещерата Леденика – за да не останете разочаровани, още от сега ще трябва да ви кажа, че тя няма да влезе в самата пещера, а ще ни разкаже за „обновленията“ край нея. Приятно четене: Леденика „обновената“ Случи се така, че през месец май се озовахме край Враца и моментално […]