Archive for the 'Гърция' Category

сеп. 23 2017

Остров Амулиани с каяк

Днес със Стоян отиваме малко да поспортуваме и да обиколим остров Амулиани с каяк. А за любителите на географията – остров Амулияни е най-близкият остров до София. Морски, разбира се. 😉 Приятно четене: Остров Амулиани с каяк Преди две години открих за себе си каяка като лятно занимание на морето благодарение на Румен и Бебо […]

юли 15 2017

Пролетно Халкидики (2): Около Атон и Неа Врасна

Завършваме пролетната разходка на Влади до Халкидик– бяхме в Кавала и Ставрос, днес ще идем до Атон и Неа Врасна. Приятно четене: Около Атон и Неа Врасна част втора на Пролетно Халкидики На сутринта се събуждам към 6 ч, и се приготвям за днешния ден – след закуска отиваме до Уранополи, откъдето разходката продължава с […]

юли 15 2017

Аспровалта

А Антоан днес ще отскочим до Аспровалта. Приятно четене: Аспровалта Не мина много време от последния ми пътепис до Ловеч публикуван на сайта и аз се отправих на едно ново пътешествие. Този път реших, че вече му е дошло времето да нагазя толкова популярната в последно време сред нашите български летовници Гърция Тръгването бе както […]

юни 14 2017

Крит – по следите на Минойците (3): Миртиос, Ираклио и Агиос Николаос

Продължаваме с пътуването на Бистра из Крит – първо стигнахме ферибота в Пирея, а после обиколихме Кносос и Ираклио. Днес продължаваме с Миртиос, Ираклио и Агиос Николаос. Приятно четене: Миртиос, Ираклио и Агиос Николаос част трета на Крит – по следите на Минойците Здравей отново, драги читателю! В предишните два поста разказах как се стига […]