Archive for the 'България' Category

мар. 16 2017

Шматки в Копривщица

Днес Бистра ще ни води с влак до Копривщица. Приятно четене: Шматки в Копривщица Хората казват, че като човек е млад, трябва да извърши разни щуротии, че да може на старини хем да има какво да разказва, хем да има опит и да се кротне. Историята, която ще ти разкажа днес, драги читателю, е именно […]

мар. 03 2017

Вазовата екопътека (Искърско дефиле)

Честито Освобождение, скъпи читателки и читатели. Честит рожден ден на Третата българска държава 🙂 Днес няма да ходим далеч от София – Василена ще ни води по Вазовата екопътека. Приятно четене: Мисля, че екопътеката над Своге е особено приятна за есенния сезон. Стига да можете да разчитате на хубаво време без валежи и да не […]

февр. 24 2017

Лятна ваканция на Черно море (Дюни – Синеморец – Резово – Силистар)

Днешният пътепис само ще ви напомни, че зимата си тръгва и вече чакаме лятото 🙂 Ирена ще ни води на южното ни Черно море. Приятно четене: Лятна ваканция на Черно море Дюни – Синеморец – Резово – Силистар и Мусала за финал Лятно 2016 – от Черно море до връх Мусала (дълбоко в морето, високо […]

окт. 07 2016

Лозенска планина (Лозен планина)

Днес няма да ходим далеч – или поне за софиянци, ще е място, до което се стига с градски транспорт 🙂 Василена ще ни качи на Лозен планина. Приятно четене и не забравяйте да се възползвате от идеята за почивните дни 🙂 Лозенска планина Като типично дете на столицата, не съм изкачвала върхове – дори […]