Категория: Хърватска

Дубровник 2

През девет планини в десета – на море (Котор – Дубровник – Будва)

Отдавна не бяхме пътувале заедно с Тишо – днес с него ще тръгнем на море през девет планини – в десета. Приятно четене: През девет планини в десета – на море Котор – Дубровник...

Остров Свети Никола, Хърватия 2

Седмица в Хърватия (3): Нудистките плажове край Пореч

Продължаваме с почиваката на Влади в Хурватия. Първо пристигмахме в Пореч, после обикаляхме из Върсар и Ровин, а днес ще обиколим с колело по съседните плажове и ще стигнем до остров Свети Никола. Приятно...

Пристанището във Върсар, Хърватия 2

Седмица в Хърватия (2): Ровин, Лимски залив, Върсар

Продължаваме с почиваката нма Влади в Хурватия. Първо пристигмахме в Пореч, а днес ще обикаляме из околните плажове, села и градчета. Приятно четене: Седмица в Хърватия на почивка част втора Ровин, Лимски залив, Върсар...

Пореч, Хърватия 5

Седмица в Хърватия(1): Зелената лагуна, Пореч

Започваме разказа на Влади за тагодишната му почивка в Пореч, Хърватия. Приятно четене: Седмица в Хърватия: Зелената лагуна, Пореч на почивка част първа Пореч – първи впечатления Ден първи – 01.09.2017 г. Пътят до...

Нови град, Хърватия 3

От Монблан до Ихтиман (2): От Венеция до Сливница с велосипед

След като изкачихме Монблан, днес с колело ще тръгнем от Алпите към България. Приятно четене: От Венеция до Сливница с велосипед част втора на От Монблан до Ихтиман Полетът на Симеон беше в 14:00...

Любляна, Словения 6

Загреб и Любляна (Пътуване из Европа с кола, 2015 – 2 част)

Днес Елена ще ни разкаже за Загреб и Любляна – част от тазгодишното ѝ пътуване из Европа тази година, и с чийто изводи и съвети се запознахме предишния път. Приятно четене: Пътуване из Европа...

Хърватия (4): Трогир 0

Хърватия (4): Трогир

Средиземноморското пътешествие на Роси продължава към Трогир. Хърватската част от пътуването започнахме с Дубровник и центъра му, продължихме със Сплит, а  днес сме в Трогир Приятно четене: Хърватия част четвърта Трогир продължение на голямото...

Хърватия (3): Сплит – дворецът на Диоклециан 2

Хърватия (3): Сплит – дворецът на Диоклециан

Средиземноморското пътешествие на Роси продължава към Сплит – Хърватия започнахме с Дубровник и центъра му, а днес сме в Сплит за двореца на Диоклециан Приятно четене: Хърватия част трета Сплит продължение на голямото пътуване...

Хърватия (2): Центърът на Дубровник 2

Хърватия (2): Центърът на Дубровник

Средиземноморското пътешествие на Роси продължава към Хърватия – пристигнахме вече в Дубровник, а днес ще разгледаме центъра му Приятно четене: Хърватия част втора Дубровник продължение на голямото пътуване От Янинското езеро и Метеора до...

Хърватия (1): Дубровник 3

Хърватия (1): Дубровник

След Гърция, Албания и Черна гора, средиземноморското пътешествие на Роси продължава към Хърватия – днес сме в Дубровник. Приятно четене: Хърватия част първа Дубровник продължение на голямото пътуване От Янинското езеро и Метеора до...