Archive for the 'Сърбия' Category

май 10 2016

Уикенд в Белград (2): Калемегдан

Уикендът на Влади в Белград, който започна с кръчмите на Скадарска, днес ще завърши с разходка из центъра на града. Приятно четене: Уикенд в Белград част втора Калемегдан Ставам на сутринта в 6:30 ч и се подготвям за сутрешната закуска. Слизам малко след 7 и се залавям да опитам колкото се може повече неща от шведската […]

апр. 12 2016

Уикенд в Белград (1): По кръчмите на Скадарска

Днес Влади ще ни води на разходка до Белград. Приятно четене и помнете: Няма Югославия – вече двайсетина години – и Народна банка на Югославия също няма 😉 А бай Ганьо – има 🙂 Приятно четене: Уикенд в Белград част първа По кръчмите на Скадарска Пролет пукна и Влади хукна – на Балканска разходка през […]

мар. 11 2016

Крагуевац, Механа „Югославия“

Една импресия от днешна Югославия*, представена от Ирена. Приятно четене: На една граница разстояние Крагуевац, Механа „Югославия“ януари, 2016г. Пия любимото си Зайчарско пиво, а от стената ме гледа Тито. Облечен във военна униформа, отдавайки чест…….на мен?! Може би да, като млад представител на братския южнославянски народ… Девойка, родена по „негово“ време в идентичната до […]

Дек. 10 2015

Фори из Балканите (1): През Санджак за Черна гора

Фори отдавна не беше писал, затова сега с голямо удоволствие ви представям тазгодишното му пътешествие из Балканите. Приятно четене: През Санджак за Черна гора част първа на Фори из Балканите А бяхме млади… Естествено, звучи банално и клиширано. Но колкото и клишета да изпиша по темата, тя пак ще си е актуална! Не мога да […]