Archive for the 'Норвегия' Category

окт. 06 2016

Нордкап (нос Северен): Съвети за пътуване

В последно време се появиха няколко пътеписа за нос Северен (Нордкап) – най-северната точка на Европа. Днес Анри ще ни даде няколко съвета – къде-какво-как за едно пътуване до там. Приятно четене: Нордкап (нос Северен) Полезни съвети за пътуване През лятото на 2016 г. осъществих дългогодишната си мечта – да отида със собствен превоз до […]

авг. 21 2016

Норвегия: В земята на фиордите, троловете и викингите по Великден

Заминаваме за Норвегия – преди да е свършило лятото, че после кой знае … 😉 Приятно четене: Норвегия В земята на фиордите, троловете и викингите по Великден За Норвегия по семейни причини съм чувал много и винаги ми е била в списъка за пътувания. Веднага щом се появиха нискотарифни полети дотам се сдобих с билет […]

окт. 22 2015

Плевенчани отвъд Полярния кръг (5): Нордкап, Рованиеми и Стокхолм

Заедно с нашите смели плевенчани по пътя на Север минахме през Словакия и Чехия, през Германия и Швеция, влязохме в Норвегия с Осло, Прейкестолен и Берген, а последния път пресякохме Полярния кръг и бяхме на островите Лофотен. Днес ще достигнем крайната точка на пътуването и най-северна на Европа – самия нос Северен 🙂 Приятно четене: […]

окт. 15 2015

Плевенчани отвъд Полярния кръг (4): Трондхайм, Лофотенски острови, Тромсьо

Пътят на нашите смели плевенчани към нос Северен (Нордкап) в Норвегия след Словакия и Чехия, премина през Германия и Швеция – последния път вече влязохме в Норвегия с Осло, Прейкестолен и Берген. Днес пордължаваме на Север и ще преминем Полярния кръг. Приятно четене: Трондхайм и през Полярния към Лофотенските острови и Тромсьо Дългият път на […]