Archive for the 'Любомир Петров' Category

юни 22 2015

Към малко познатата Беларус и всеизвестната Москва на 4 колела

Така се случи, че тази година няколко наши автора решиха да поемат към Белорусия и Русия. Днес, по повод включването на СССР в Антихитлеристката коалиция на 22 юни 1941г , ще минем по пътя на немската армия, дала повода за това съюзничество 😉 Приятно четене: Към малко познатата Белорусия и всеизвестната Москва на 4 колела […]

сеп. 29 2014

Нордкап (нос Северен), Рованиеми и Трелеборг (Скандинавия – една осъществена мечта зад Полярния кръг (3))

Продължаваме с пътуването на Любо из Скандинавия. Вече минахме през Дания и Швеция, минахме през Норвегия, а днес – след Нордкап ще тръгнем обратно на юг Приятно четене: Скандинавия – една осъществена мечта зад Полярния кръг или По шосе до най-северната точка на Европа – Нордкап част трета Нордкап (нос Северен), Рованиеми и Трелеборг Ден […]

сеп. 23 2014

Норвегия: Лофотен и Трьомсьо (Скандинавия – една осъществена мечта зад Полярния кръг (2))

Продължаваме с пътуването на Любо из Скандинавия. Вече минахме през Дания и Швеция, а днес вече сме в Норвегия. Приятно четене: Скандинавия – една осъществена мечта зад Полярния кръг или По шосе до най-северната точка на Европа – Нордкап част втора Ден 8 Норвегия: Лофотен и Трьомсьо през Рейне и А Време беше за навлизане […]

сеп. 15 2014

Към връх Кебнекайсе (Скандинавия – една осъществена мечта зад Полярния кръг (1))

Започваме една обиколка из Скандинавия заедно с Любо и както обикновено ще катерим най-високия местен връх зад Полярния кръг. Приятно четене: Скандинавия – една осъществена мечта зад Полярния кръг или По шосе до най-северната точка на Европа – Нордкап част първа Към връх Кебнекайсе през Дания и Швеция След едномесечно отлагане след завръщането от това […]

« Newer Entries - Older Entries »