Archive for the 'Любомир Петров' Category

авг. 25 2016

Фарьорските острови

Днес ще открием нова земя за нашия сайт! По пъту към Исландия, Любо ще ни разведе из Фарьорските острови. Приятно четене: От България до Исландия на 4 колела по шосе и по вода с Фарьорските острови за предястие част първа Фарьорските острови Исландия! Щом веднъж видиш снимки от уникалните места, които природата е създала там, […]

юни 22 2015

Към малко познатата Беларус и всеизвестната Москва на 4 колела

Така се случи, че тази година няколко наши автора решиха да поемат към Белорусия и Русия. Днес, по повод включването на СССР в Антихитлеристката коалиция на 22 юни 1941г , ще минем по пътя на немската армия, дала повода за това съюзничество 😉 Приятно четене: Към малко познатата Белорусия и всеизвестната Москва на 4 колела […]

сеп. 29 2014

Нордкап (нос Северен), Рованиеми и Трелеборг (Скандинавия – една осъществена мечта зад Полярния кръг (3))

Продължаваме с пътуването на Любо из Скандинавия. Вече минахме през Дания и Швеция, минахме през Норвегия, а днес – след Нордкап ще тръгнем обратно на юг Приятно четене: Скандинавия – една осъществена мечта зад Полярния кръг или По шосе до най-северната точка на Европа – Нордкап част трета Нордкап (нос Северен), Рованиеми и Трелеборг Ден […]

сеп. 23 2014

Норвегия: Лофотен и Трьомсьо (Скандинавия – една осъществена мечта зад Полярния кръг (2))

Продължаваме с пътуването на Любо из Скандинавия. Вече минахме през Дания и Швеция, а днес вече сме в Норвегия. Приятно четене: Скандинавия – една осъществена мечта зад Полярния кръг или По шосе до най-северната точка на Европа – Нордкап част втора Ден 8 Норвегия: Лофотен и Трьомсьо през Рейне и А Време беше за навлизане […]

« Newer Entries - Older Entries »