Archive for the 'Любомир Петров' Category

авг. 05 2017

До Каспийско море и назад (1): Сванети, Грузия

Това лято ни върви на пътешествия из Кавказ – на днешното тръваме заедно с Любо. Започваме с Грузия, след обичайния транзит през Турция. Приятно четене: До Каспийско море и назад автопътешествие през Грузия, Армения и Азербайджан с изкачване на връх Арагац в Армения част първа Сванети, Грузия Дойде и тазгодишното дългоочаквано скитане към земите на […]

сеп. 01 2016

Исландия на 4 колела по шосе и по вода

По пътя към Исландия, Любо ни разведе из Фарьорските острови. Днес вече сме в самата Исландия. Приятно четене: От България до Исландия на 4 колела по шосе и по вода с Фарьорските острови за предястие част втора Исландия Ден 8 Исландия! Една седмица след като тръгнахме от България акостирахме на брега на островната държава. Малкото […]

авг. 25 2016

Фарьорските острови

Днес ще открием нова земя за нашия сайт! По пъту към Исландия, Любо ще ни разведе из Фарьорските острови. Приятно четене: От България до Исландия на 4 колела по шосе и по вода с Фарьорските острови за предястие част първа Фарьорските острови Исландия! Щом веднъж видиш снимки от уникалните места, които природата е създала там, […]

юни 22 2015

Към малко познатата Беларус и всеизвестната Москва на 4 колела

Така се случи, че тази година няколко наши автора решиха да поемат към Белорусия и Русия. Днес, по повод включването на СССР в Антихитлеристката коалиция на 22 юни 1941г , ще минем по пътя на немската армия, дала повода за това съюзничество 😉 Приятно четене: Към малко познатата Белорусия и всеизвестната Москва на 4 колела […]