Archive for the 'Другата Турция' Category

мар. 23 2017

Анадолската обиколка с кола (1): От Харан до Шанлъурфа и Гьобекли тепе

Заедно с Домоседа започваме една обиколка из Анадола – като за начало започваме с Аксарай и Харан по пътя към Шанлъурфа и Гьобекли тепе. Приятно четене: Анадолската обиколка с кола част първа От Харан до Шанлъурфа и Гьобекли тепе Всичките ми познати турци ме заклеха на 1 май да избягвам площад Таксим в Цариград Там […]

февр. 06 2017

Източна Турция (7 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Продължаваме пътешествието от Юг на Север с Форда на Валентин. След като разгледахме остров Кипър (Северен Кипър (турски) и Република Кипър (начало и продължение) , започнахме от Средиземноморското крайбрежие на Турция за да стигнем до към Кападокия. Днес продължаваме с разглеждането на Източна Турция. Приятно четене: С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016 седма […]

Ное. 05 2015

Пътуване до Немрут с мотор (3): Газиантеп – Немрут – Кахта

Продължаваме с мотора на Борислав по пътя му до Немрут. В първата част стигнахме околностите на Памуккале, после продължихме покрай Анталия и Средиземно море до Газиантеп, а днес вече ще достигнем крайната си цел – планината Немрут, преди да поемем обратно. Приятно четене: Пътуване до Немрут с мотор Пътят до Немрут част трета Газиантеп – […]

окт. 21 2015

Пътуване до Немрут с мотор (2): Памуккале – Анталия – Мерсин – Адана – Газиантеп

Продължаваме с мотора на Борислав по пътя му до Немрут. Миналия път стигнахме околностите на Памуккале, а днес ще продължим покрай Анталия и Средиземно море до Газиантеп. Приятно четене: Пътуване до Немрут с мотор Пътят до Немрут част втора Памуккале – Анталия – Мерсин – Адана – Газиантеп 1040 km за деня Алармата ме събуди […]