Archive for the 'Другата Турция' Category

юли 27 2017

С Голф из Кавказ (1): Турция и Южна Грузия

Започваме още едно пътуване из Кавказ – този път с голфа на Иван. Както е обичайно по този маршрут – тръгваме Турция към Грузия. Приятно четене: Турция и Южна Грузия част на първа на С Голф из Кавказ Здравейте! Бих искал да Ви разкажа за тазгодишното ми пътешествие с автомобил из Кавказкия регион. След години […]

юни 06 2017

Анадолската обиколка с кола (4): Адана, Кападокия и Сафранболу

Заедно с Домоседа завършваме обиколката из Анадола – започнахме с Аксарай и Харан по пътя към Шанлъурфа и Гьобекли тепе, бяхме в Мардин на кюрдска сватба и стигнахм до Дара, а за последно – Мидят, Хасанкеиф, Диарбекир и на планината Немрут. Днес ще завършим с Адана, Кападокия и Сафранболу. Приятно четене: Анадолската обиколка с кола […]

май 17 2017

Анадолската обиколка с кола (3): Мидят, Диарбекир и Немрут

Заедно с Домоседа продължаваме обиколката из Анадола – започнахме с Аксарай и Харан по пътя към Шанлъурфа и Гьобекли тепе, бяхме в Мардин на кюрдска сватба и стигнахм до Дара. Днес сме в Мидят, Хасанкеиф, Диарбекир и на планината Немрут. Приятно четене: Анадолската обиколка с кола част трета Мидят, Диарбекир и Немрут По пътя полицията […]

апр. 25 2017

Анадолската обиколка с кола (2): Мардин

Заедно с Домоседа продължаваме обиколката из Анадола – започнахме с Аксарай и Харан по пътя към Шанлъурфа и Гьобекли тепе, а днес сме в Мардин на кюрдска сватба, за да стигнем до Дара. Приятно четене: Анадолската обиколка с кола част втора Мардин на кюрдска сватба С пристигането в Мардин се ориентирахме интуитивно до най-доброто място […]